Politeţea şi punctualitatea în salonul de înfrumuseţare

Ritmul infernal al vieţii de azi nu este o scuză pentru lipsa bunelor maniere. Ceea ce ar putea scoate în evidenţă o companie ar fi tocmai etichetă în afaceri şi bunele maniere al angajaţilor săi.  Politeţea şi punctualitatea în salonul de înfrumuseţare stau la baza dezvoltării relaţiei cu clienţii.

Şi acum, ca şi în trecut, prima impresie este cea care contează. Etichetă în afaceri începe cu modul în care răspunzi la telefon, modul în care saluţi, cum zâmbeşti şi cum eşti îmbrăcat. Înfăţişarea şi comportamentul potrivite, plus bunele maniere ale angajaţilor pot ajuta orice afacere să-şi clădească o imagine de invidiat.

Elementul uman continuă să definească orice afacere. Degeaba ai produse şi servicii foarte bune, dacă angajaţii se poartă urât cu clienţii. Aceştia în mod sigur vor prefera să renunţe la serviciile companiei tale în favoarea concurenţei, unde sunt trataţi mai bine. Aşadar, pentru succesul afacerii tale, ai nevoie de politeţe şi  punctualitate.

 

Politeţea şi punctualitatea în salonul de înfrumuseţare

 

Politeţea este necesară oriunde şi oricând. Ne place să fim trataţi politicos atunci când suntem în rolul de clienţi, de ce nu am fi la fel de politicoşi şi atunci când primim clienţii? Indiferent de poziţia pe care o ocupăm în salon, este foarte important să ştim cum să fim politicoşi şi amabili cu cei din jur, să fim plăcuţi şi cât mai optimişti.

Nimănui nu-i place să lucreze alături de o persoană negativistă. Dacă ştiţi să spuneţi ce trebuie la momentul potrivit succesul vă aparţine. Este important să fii politicos! Amabilitatea să se reflecte în munca pe care o prestezi pentru că asta ajută mult imaginea firmei!

 

Punctualitatea este esenţială pentru a avea credibilitate. Prezența profesională înseamnă să ai credibilitate. Trebuie ca ceilalți să aibă încredere în tine  și să aibă totodată sentimentul că purtarea ta e previzibilă.

Degeaba eşti politicos şi amabil dacă nimeni nu se poate baza pe tine. Programările în salon se fac cu un scop. Dacă clientul tău a ajuns, dar din diverse motive încă nu ai terminat serviciul pentru clientul precedent, vorbeşte cu clientul şi anunţă-l că procedura lui va întârzia puţin.

Alocaţi timp suficient pentru fiecare procedură şi includeţi şi eventualele mici întârzieri ale clienţilor. Amintiţi-vă de legea lui Murphy: de obicei durează mai mult ca să faci ceva şi ceea ce poate merge prost, de obicei merge şi mai prost, mai ales atunci când ai de respectat un termen.

Inspirație și generare de oportunități pentru industria de înfrumusețare

Află idei noi de marketing pentru saloane, antreprenoriat, management, dezvoltarea afacerii & more

 

©2025 Egia Platformă cursuri online pentru industria beauty 

 

Suntem aici pentru tine

Dacă ai întrebări sau ai nevoie de informații pe care nu le-ai găsit aici, ne poți contacta.

Se trimit datele

Conectați-vă cu datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Creează cont