dezvoltarea relatiilor de lunga durata cu clientii salonului

Dezvoltarea relatiilor de lunga durata cu clientii salonului prin actiuni de marketing – maraton sau sprint?

În timpul unei consultanțe recente despre consolidarea relațiilor cu clienții, am discutat cu un proprietar de salon de înfrumusețare din Valcea despre strategiile de marketing.
Proprietarul mi-a povestit despre o campanie pe Facebook pe care a desfășurat-o recent.
Se aștepta ca aceasta să atragă un val de telefoane și programări la salon, dar rezultatele au fost dezamăgitoare.
Campania nu a avut succes!

Toți managerii de salon își doresc ca afacerea lor să prospere și să atragă cât mai mulți clienți, consolidând în același timp relațiile de lungă durată cu aceștia.
Te întrebi și tu dacă faci aceeași greșeală în strategiile de marketing ale salonului tău?
Poate te aștepți la rezultate imediate și chiar spectaculoase?

Marketingul nu poate fi redus la o simplă formulă magică, iar acțiunile izolate de marketing nu vor aduce niciodată rezultate spectaculoase pe termen lung.
Realitatea este că nu există o soluție miraculoasă care să împiedice clienții să aleagă serviciile concurenței sau să aducă creșteri bruște în cifra de afaceri prin tactici de marketing punctuale.

Conceptul pe care doresc să-l subliniez este destul de simplu: Marketingul trebuie privit ca un maraton, nu ca un sprint!

Saloanele de succes înțeleg că marketingul nu este o activitate sporadică.
Privit ca un maraton, marketingul este cheia pentru atragerea constantă a clienților în salon, menținerea loialității acestora și obținerea unui profit sustenabil.
Mulți proprietari se așteaptă ca o singură acțiune de marketing să schimbe radical situația și să aducă un val instantaneu de clienți.

Succesul nu se obține cu liftul, ci cu scările, iar același principiu se aplică și în cazul acțiunilor de marketing pentru atragerea și menținerea clienților în salonul tău.
Fiecare pas mic pe care îl faci în direcția corectă, în fiecare zi, contribuie la construirea unei baze solide pentru succesul pe termen lung al afacerii tale.

Alege să implementezi astăzi strategii de marketing pe care le consideri potrivite, iar mâine și în zilele următoare, adoptă alte tactici și ajustează-ți planul în funcție de feedback-ul primit și de evoluția pieței.
Schimbarea nu vine peste noapte, ci este rezultatul unui efort constant și consecvent.

Dezvoltarea relațiilor de lungă durată cu clienții nu se întâmplă peste noapte.
Este un proces care necesită timp și răbdare, iar este o greșeală să te grăbești în acest demers.
Marketingul salonului tău trebuie să planteze mai întâi semințele unei relații cu potențialii clienți și să le cultive în timp.

Așa cum un alergător de maraton necesită rezistență, perseverență și determinare, la fel este și cu dezvoltarea și menținerea relațiilor de lungă durată cu clienții salonului tău.
Privind marketingul ca pe un maraton și nu ca pe un sprint, vei reuși să construiești o afacere puternică și durabilă în timp.

Inspirație și generare de oportunități pentru industria de înfrumusețare

Află idei noi de marketing pentru saloane, antreprenoriat, management, dezvoltarea afacerii & more

 

©2024 Egia Platformă cursuri online pentru industria beauty 

 

Suntem aici pentru tine

Dacă ai întrebări sau ai nevoie de informații pe care nu le-ai găsit aici, ne poți contacta.

Se trimit datele

Conectați-vă cu datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Creează cont