Fidelizarea Marketing revitalizant pentru salonul tau

80 de strategii și tehnici pentru câștigarea fidelitătii clienților

și dezvoltarea relațiilor de lungă durată

Ce vei învăța la cursul Fidelizarea Marketing revitalizant pentru salonul tau

  • vei cunoaște cele 6 elemente din cercul fidelizării clienților
  • vei învăța matricea ABCD și analiza RFS
  • vei învăța să utilizezi tehnici de influențare a așteptărilor clienților
  • vei învăța tehnici de gestionare a situatilor dificile
  • vei învăța cum să trasnformi ultima parte a tranzacției într-una pozitivă și motivantă
  • vei învăța să stăpânești tehnici de recuperare a clienților
  • vei învăța cum să urmărești evoluția comportamentului angajaților față de clienți
  • vei învăța cei 4R pentru un progres continuu în fidelizarea clienților

Descriere curs Fidelizarea Marketing revitalizant pentru salonul tau

 

Adevărul este că angajații din industria serviciilor de înfrumusețare se află mereu sub presiunea concurenței. Fiecare întâlnire cu clientul poate fi un succes sau un dezastru. De fiecare dată când un client ne trece pragul, fie dezvoltăm, fie erodam, o relație. Concurența stă la pandă și este dornică să  primescă noi clienți.

Diferența între a fi un salon mediocru sau unul de top depinde de entuziasmul pe care îl ai pentru a imbunătătii lucrurile, pentru că succesul în fidelizare nu constă în a nu primii nici o reclamație, ci în a reuși să le transformi în oportunităti.

Ideile prezentate în acest curs sunt accesibile și orice membru al echipei salonului le poate folosi pentru a contribui la creșterea performanței afacerii. Dacă dai dovadă de pasiune și energie, dacă îți plac oamenii, dacă îți păsa de  satisfacția pe care o oferi clienților, ai o sansă reală să dezvolți relații durabile cu clienții.

Pentru cine este cursul Fidelizarea Marketing revitalizant pentru salonul tău

  • proprietari de centre de înfrumusețare, managerilor de saloane
  • responsabili de marketing în salon
  • specialiști din industria de înfrumusețare
  • cei care vor să-și dezvolte relații durabile cu clienții
  • cei care sunt interesați de perfecționarea profesională

Cuprins curs

Module 1Start in Fidelizarea clientilor
Învăţând să vedem procesul fidelizării prin ochii unui client, vom descoperi motivele dominante de cumpărare ale clienţilor şi vom stabilii relaţii durabile cu aceştia. Vom învăţa să culegem informaţii din care să aflăm ce este important pentru client.
Lesson 1Primii pasi in fidelizare 
Lesson 2Succesul in programele de fidelizare 
Module 2Identificarea noilor oportunitati
Cu toţii ştim, desigur, că pentru dezvoltarea cifrei de afaceri fidelizarea este ceea ce sunt seminţele pentru o grădină. Dacă nu plantăm seminţe, nu vom avea flori. Şi cu cât plantăm mai multe seminţe, cu atât vom avea mai multe flori. Acelaşi lucru este valabil şi pentru dezvoltarea cifrei de afaceri, pentru satisfacţia clienţilor şi pentru mărirea numărului de bariere de plecare.
Lesson 1Cercul fidelizarii clientilor 
Lesson 2Nivelul fidelitatii si gradul de satisfactie 
Lesson 3Feedback-ul si gestionarea situatiilor dificile 
Module 3Serviciile bune nu se vand de la sine
Trebuie să recunoaştem că există puţine centre de înfrumuseţare ale căror servicii să se vândă de la sine şi ai căror clienţi să se bată ca să le obţină. În toate celelalte cazuri avem nevoie de o relaţie amiabilă. Stabilirea unei relaţii amiabile începe odată cu primul contact cu clientul şi continuă de-a lungul întregii relaţii de afaceri.
Lesson 1Avantajul durabil si avantajul competitiv 
Lesson 2Nu se admite calificativul „satisfacator” 
Module 4Cum sa le oferim clientilor ceea ce isi doresc
Ca să le oferim clienţilor ceea ce ei îşi doresc, trebuie să plasăm nevoile acestora ca prioritate nr. 1 şi să parcurgem următoarele etape:1. înţelegerea perfectă a clientului 2. canalizarea resurselor spre satisfacţia permanentă a clienţilor 3. bună comunicare în interiorul firmei pentru a genera inovare şi schimbare
Lesson 1Tipologii de clienti 
Lesson 2Cerintele clientilor si tehnici de influentare a asteptarilor 
Module 5Evaluarea pozitiei clientului
Adaptarea strategiei la fiecare client este posibilă atunci când firma deţine date şi informaţii despre comportamentul clientului în calitate de cumpărător. Cercetarea pieţei ne va conduce aproape întotdeauna către descoperirea unor segmente de piaţă diferite, în care se vor regăsi cumpărători cu necesităţi diverse.
Lesson 1Cercetarea si segmentarea de piata 
Lesson 2Matricea ABCD si Analiza RFS 
Lesson 3Migratia clientilor si tehnici de a-i recastiga 
Module 6Pune-te in locul clientului
Schimbările care se produc în lumea afacerilor în ultimii ani au determinat managerii din industria de înfrumuseţare să acorde o atenţie deosebită relaţiei cu clientul. Clienţii reprezintă vectorul principal al afacerii.Viziunea strategică a firmei de succes exprima orientarea către client şi un plan de creare a valorii pentru client. Transformarea planului în realizate se poate face prin cunoaşterea şi satisfacerea nevoilor şi aşteptărilor clienţilor.
Lesson 1Empatia si decizia de cumparare 
Lesson 2Caracterul relational si asocierea pozitiva 
Module 7Interactiunea cu clientul
Saloanele de înfrumuseţare constituie, înainte de toate, o experienţă deosebită, pe care clienţii o trăiesc şi vor să o repete cât mai curând. Strategia salonului trebuie concepută în aşa fel încât clientul să revină nu datorită preţului redus, ci datorită atmosferei din salon, a atitudinii prietenoase a personalului şi a calităţii serviciilor oferite.
Lesson 1Optimizarea relatiilor cu clientii 
Lesson 2Abordarea clientilor de la intampinare pana la despartire 
Lesson 3Mentinerea contactului regulat cu clientul 
Lesson 4Actul gratuit 
Module 8De la client potential la client fidel
Principala misiune a furnizorului de servicii de înfrumuseţare este să satisfacă dorinţele şi nevoile clienţilor săi. Acest obiectiv nu poate fi atins decât prin adaptarea ofertei la nevoile clienţilor, dar în acelaşi timp prin prestări de servicii de calitate.Scopul final este fidelizarea clienţilor, dezvoltarea unei relaţii durabile cu clienţii şi presupune abordarea într-o manieră personalizată a consumatorului. Decizia de cumpărare a clientului trebuie să survină că o rezultantă a unui schimb continuu de informaţii între salon şi clientul sau, în care clienţii sunt consideraţi surse de informare.
Lesson 1Cele 4 trepte emotionale care induc fidelitatea clientilor 
Lesson 2Castigarea fidelitatii clientilor 
Lesson 3Meritocratia clientilor 
Lesson 4Tiparul SPIN 
Module 9Faceti-va angajatii fericiti si veti obtine fidelizare
A îmbunătăţi calitatea într-un centru de înfrumuseţare presupune schimbări în obiceiurile, atitudinile, aspiraţiile, în general în modul de a gândi ale personalului, presupune implicarea fiecărui angajat în parte şi o atitudine pozitivă. Cu alte cuvinte, managerii de salon trebuie să creeze un asemenea climat în interior, astfel încât angajaţii care deservesc clienţii să aibă un comportament şi o atitudine pozitive.
Lesson 1Cultura organizationala 
Lesson 2Angajatii satisfacuti creeaza clienti satisfacuti 
Lesson 3Principii de baza ale bunelor maniere in salon 
Lesson 4Efectul WOW 
Module 10Strategii de impact
"Ca să înveţi marketing îţi trebuie o zi. Din nefericire, ca să-l stăpâneşti îţi trebuie o viaţă." Ph. Kotler. Emoţiile sunt cele care stau la baza deciziilor pe care le iau clienţii. Deşi există momente influenţate de logică, emoţiile sunt cele care cântăresc mai mult atunci când vine vorba de luarea deciziilor.
Lesson 1Marketingul motivational 
Lesson 2Strategii de impact 
Module 11Cei 4R pentru reusita in fidelizare
Odată ce clientul a făcut o vizită în salonul nostru, ni se oferă o ocazie şi mai importantă, aceea de a face o nouă afacere cu clientul respectiv. Numeroase studii efectuate asupra situaţie actuale din marketing susţin ideea că este mult mai greu şi mai costisitor să-ţi faci un client nou decât să îl păstrezi pe unul satisfăcut. Iată de ce este în interesul nostru că acei clienți pe care îi avem să fie în permanenţă mulţumiţi.Dacă vom duce la bun sfârşit angajamentele şi dacă vom dovedi că serviciile noastre sunt remarcabile, vom obţine şi referinţe şi vom încheia noi afaceri.
Lesson 1Cei 4R pentru reusita in fidelizare 

De ce să alegi cursul pe platforma e-learning Egia.ro

  • Proiectăm și livrăm cursuri online de specialitate adaptate industriei de înfrumusețare.
  • Ai libertatea de a accesa conținutul oriunde, oricând și de pe orice dispozitiv conectat la internet.
  • Online e simplu! Înveți în ritmul tău!

Despre Trainer Ecaterina Milea

Cu o experiență de peste 16 ani într-o varietate de domenii, cum ar fi vânzările, managementul, trainingul și antreprenoriatul, Ecaterina Milea este o prezență de încredere în lumea afacerilor. În perioada 2013-2015, a coordonat programe de training și consultanță pentru lansarea start-up-urilor, fiind implicate în multiple proiecte de dezvoltare finanțate de Uniunea Europeană prin programul POSDRU.

În 2009, a decis să își urmeze pasiunea pentru antreprenoriat și a fondat propria firmă de consultanță în management și afaceri. De asemenea, contribuie activ la dezvoltarea de programe de training specializate pe platforma e-learning Egia, dedicată exclusiv industriei beauty.

Cu o devotare profundă față de creșterea profesională a altora, Ecaterina este convinsă că fiecare individ are potențialul de a învăța și de a evolua. Pasionată de împărtășirea cunoștințelor și experienței sale, se dedică ajutării altora să atingă performanțe remarcabile în domeniul lor de activitate.

Testimoniale din partea celor care au colaborat cu Ecaterina Milea confirmă nu doar competența și profesionalismul său, ci și impactul pozitiv pe care l-a avut în dezvoltarea lor personală și profesională.

Testimoniale din partea celor care au accesat cursurile din platforma Egia

Descoperă Libertatea Educației Online! Învață Confortabil, la Tine Acasă!

În lumea noastră agitată, flexibilitatea este cheia. Cu platforma noastră de învățare online, ai libertatea de a-ți modela propriul program de învățare și de a progresa în ritmul tău propriu.

Beneficii:

  1. Accesibilitate Totală: Indiferent unde te afli sau ce program ai, poți accesa conținutul nostru educațional de înaltă calitate. Totul este la doar un clic distanță!
  2. Flexibilitate Fără Margini: Nu mai e nevoie să te conformezi unui program fix. Învață în orice moment care ți se potrivește, chiar și de pe dispozitivele tale mobile.
  3. Confort și Ușurință: Învață în pijamalele tale, la birou sau în timp ce călătorești. E simplu și comod, fără constrângeri!

Îmbrățișează libertatea și confortul în procesul tău de învățare.

Înscrie-te astăzi și începe să-ți construiești un viitor mai luminos, la propriul tău ritm!

©2024 Egia Platformă cursuri online pentru industria beauty 

 

Suntem aici pentru tine

Dacă ai întrebări sau ai nevoie de informații pe care nu le-ai găsit aici, ne poți contacta.

Se trimit datele

Conectați-vă cu datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Creează cont