Ce vei învăța la cursul Fidelizarea Marketing revitalizant pentru salonul tau
- vei cunoaște cele 6 elemente din cercul fidelizării clienților
- vei învăța matricea ABCD și analiza RFS
- vei învăța să utilizezi tehnici de influențare a așteptărilor clienților
- vei învăța tehnici de gestionare a situatilor dificile
- vei învăța cum să trasnformi ultima parte a tranzacției într-una pozitivă și motivantă
- vei învăța să stăpânești tehnici de recuperare a clienților
- vei învăța cum să urmărești evoluția comportamentului angajaților față de clienți
- vei învăța cei 4R pentru un progres continuu în fidelizarea clienților
Descriere curs Fidelizarea Marketing revitalizant pentru salonul tau
Adevărul este că angajații din industria serviciilor de înfrumusețare se află mereu sub presiunea concurenței. Fiecare întâlnire cu clientul poate fi un succes sau un dezastru. De fiecare dată când un client ne trece pragul, fie dezvoltăm, fie erodam, o relație. Concurența stă la pandă și este dornică să primescă noi clienți.
Diferența între a fi un salon mediocru sau unul de top depinde de entuziasmul pe care îl ai pentru a imbunătătii lucrurile, pentru că succesul în fidelizare nu constă în a nu primii nici o reclamație, ci în a reuși să le transformi în oportunităti.
Ideile prezentate în acest curs sunt accesibile și orice membru al echipei salonului le poate folosi pentru a contribui la creșterea performanței afacerii. Dacă dai dovadă de pasiune și energie, dacă îți plac oamenii, dacă îți păsa de satisfacția pe care o oferi clienților, ai o sansă reală să dezvolți relații durabile cu clienții.
Pentru cine este cursul Fidelizarea Marketing revitalizant pentru salonul tău
- proprietari de centre de înfrumusețare, managerilor de saloane
- responsabili de marketing în salon
- specialiști din industria de înfrumusețare
- cei care vor să-și dezvolte relații durabile cu clienții
- cei care sunt interesați de perfecționarea profesională
Cuprins curs
Module 1 | Start in Fidelizarea clientilor |
---|---|
Învăţând să vedem procesul fidelizării prin ochii unui client, vom descoperi motivele dominante de cumpărare ale clienţilor şi vom stabilii relaţii durabile cu aceştia. Vom învăţa să culegem informaţii din care să aflăm ce este important pentru client. | |
Unit 1 | Primii pasi in fidelizare |
Unit 2 | Succesul in programele de fidelizare |
Module 2 | Identificarea noilor oportunitati |
---|---|
Cu toţii ştim, desigur, că pentru dezvoltarea cifrei de afaceri fidelizarea este ceea ce sunt seminţele pentru o grădină. Dacă nu plantăm seminţe, nu vom avea flori. Şi cu cât plantăm mai multe seminţe, cu atât vom avea mai multe flori. Acelaşi lucru este valabil şi pentru dezvoltarea cifrei de afaceri, pentru satisfacţia clienţilor şi pentru mărirea numărului de bariere de plecare. | |
Unit 1 | Cercul fidelizarii clientilor |
Unit 2 | Nivelul fidelitatii si gradul de satisfactie |
Unit 3 | Feedback-ul si gestionarea situatiilor dificile |
Module 3 | Serviciile bune nu se vand de la sine |
---|---|
Trebuie să recunoaştem că există puţine centre de înfrumuseţare ale căror servicii să se vândă de la sine şi ai căror clienţi să se bată ca să le obţină. În toate celelalte cazuri avem nevoie de o relaţie amiabilă. Stabilirea unei relaţii amiabile începe odată cu primul contact cu clientul şi continuă de-a lungul întregii relaţii de afaceri. | |
Unit 1 | Avantajul durabil si avantajul competitiv |
Unit 2 | Nu se admite calificativul „satisfacator” |
Module 4 | Cum sa le oferim clientilor ceea ce isi doresc |
---|---|
Ca să le oferim clienţilor ceea ce ei îşi doresc, trebuie să plasăm nevoile acestora ca prioritate nr. 1 şi să parcurgem următoarele etape: 1. înţelegerea perfectă a clientului 2. canalizarea resurselor spre satisfacţia permanentă a clienţilor 3. bună comunicare în interiorul firmei pentru a genera inovare şi schimbare | |
Unit 1 | Tipologii de clienti |
Unit 2 | Cerintele clientilor si tehnici de influentare a asteptarilor |
Module 5 | Evaluarea pozitiei clientului |
---|---|
Adaptarea strategiei la fiecare client este posibilă atunci când firma deţine date şi informaţii despre comportamentul clientului în calitate de cumpărător. Cercetarea pieţei ne va conduce aproape întotdeauna către descoperirea unor segmente de piaţă diferite, în care se vor regăsi cumpărători cu necesităţi diverse. | |
Unit 1 | Cercetarea si segmentarea de piata |
Unit 2 | Matricea ABCD si Analiza RFS |
Unit 3 | Migratia clientilor si tehnici de a-i recastiga |
Module 6 | Pune-te in locul clientului |
---|---|
Schimbările care se produc în lumea afacerilor în ultimii ani au determinat managerii din industria de înfrumuseţare să acorde o atenţie deosebită relaţiei cu clientul. Clienţii reprezintă vectorul principal al afacerii. Viziunea strategică a firmei de succes exprima orientarea către client şi un plan de creare a valorii pentru client. Transformarea planului în realizate se poate face prin cunoaşterea şi satisfacerea nevoilor şi aşteptărilor clienţilor. | |
Unit 1 | Empatia si decizia de cumparare |
Unit 2 | Caracterul relational si asocierea pozitiva |
Module 7 | Interactiunea cu clientul |
---|---|
Saloanele de înfrumuseţare constituie, înainte de toate, o experienţă deosebită, pe care clienţii o trăiesc şi vor să o repete cât mai curând. Strategia salonului trebuie concepută în aşa fel încât clientul să revină nu datorită preţului redus, ci datorită atmosferei din salon, a atitudinii prietenoase a personalului şi a calităţii serviciilor oferite. | |
Unit 1 | Optimizarea relatiilor cu clientii |
Unit 2 | Abordarea clientilor de la intampinare pana la despartire |
Unit 3 | Mentinerea contactului regulat cu clientul |
Unit 4 | Actul gratuit |
Module 8 | De la client potential la client fidel |
---|---|
Principala misiune a furnizorului de servicii de înfrumuseţare este să satisfacă dorinţele şi nevoile clienţilor săi. Acest obiectiv nu poate fi atins decât prin adaptarea ofertei la nevoile clienţilor, dar în acelaşi timp prin prestări de servicii de calitate. Scopul final este fidelizarea clienţilor, dezvoltarea unei relaţii durabile cu clienţii şi presupune abordarea într-o manieră personalizată a consumatorului. Decizia de cumpărare a clientului trebuie să survină că o rezultantă a unui schimb continuu de informaţii între salon şi clientul sau, în care clienţii sunt consideraţi surse de informare. | |
Unit 1 | Cele 4 trepte emotionale care induc fidelitatea clientilor |
Unit 2 | Castigarea fidelitatii clientilor |
Unit 3 | Meritocratia clientilor |
Unit 4 | Tiparul SPIN |
Module 9 | Faceti-va angajatii fericiti si veti obtine fidelizare |
---|---|
A îmbunătăţi calitatea într-un centru de înfrumuseţare presupune schimbări în obiceiurile, atitudinile, aspiraţiile, în general în modul de a gândi ale personalului, presupune implicarea fiecărui angajat în parte şi o atitudine pozitivă. Cu alte cuvinte, managerii de salon trebuie să creeze un asemenea climat în interior, astfel încât angajaţii care deservesc clienţii să aibă un comportament şi o atitudine pozitive. | |
Unit 1 | Cultura organizationala |
Unit 2 | Angajatii satisfacuti creeaza clienti satisfacuti |
Unit 3 | Principii de baza ale bunelor maniere in salon |
Unit 4 | Efectul WOW |
Module 10 | Strategii de impact |
---|---|
"Ca să înveţi marketing îţi trebuie o zi. Din nefericire, ca să-l stăpâneşti îţi trebuie o viaţă." Ph. Kotler. Emoţiile sunt cele care stau la baza deciziilor pe care le iau clienţii. Deşi există momente influenţate de logică, emoţiile sunt cele care cântăresc mai mult atunci când vine vorba de luarea deciziilor. | |
Unit 1 | Marketingul motivational |
Unit 2 | Strategii de impact |
Module 11 | Cei 4R pentru reusita in fidelizare |
---|---|
Odată ce clientul a făcut o vizită în salonul nostru, ni se oferă o ocazie şi mai importantă, aceea de a face o nouă afacere cu clientul respectiv. Numeroase studii efectuate asupra situaţie actuale din marketing susţin ideea că este mult mai greu şi mai costisitor să-ţi faci un client nou decât să îl păstrezi pe unul satisfăcut. Iată de ce este în interesul nostru că acei clienți pe care îi avem să fie în permanenţă mulţumiţi. Dacă vom duce la bun sfârşit angajamentele şi dacă vom dovedi că serviciile noastre sunt remarcabile, vom obţine şi referinţe şi vom încheia noi afaceri. | |
Unit 1 | Cei 4R pentru reusita in fidelizare |
De ce să alegi cursul pe platforma e-learning Egia.ro
- Proiectăm și livrăm cursuri online de specialitate adaptate industriei de înfrumusețare.
- Ai libertatea de a accesa conținutul oriunde, oricând și de pe orice dispozitiv conectat la internet.
- Online e simplu! Înveți în ritmul tău!
Despre Trainer Ecaterina Milea
În cei peste 16 ani în care a avut roluri ce au variat de la reprezentant de vânzări, manager, trainer și antreprenor, Ecaterina Milea a acumulat o experiență valoroasă în ceea ce privește dezvoltarea unei afaceri. Între 2013 – 2015 Ecaterina Milea a susținut programe de training și consultanță pentru lansarea start-up-urilor în mai multe proiecte de dezvoltare, finanțate de UE prin programul POSDRU.
Pe calea antreprenoriatului a pornit în 2009 atunci când a înființat propria firmă de consultanță pentru management și afaceri. Este dezvoltator de programe de training specializate în cadrul platformei e-learning Egia, dedicată industriei beauty.
Pasiunea ei este să folosească ceea ce a învățat pentru a sprijini oamenii să obțină performanțe mai bune. Crede cu tărie în capacitatea fiecărui angajat de a învăța și de a crește.
Testimoniale din partea celor care au accesat cursurile din platforma Egia
-
Training Fidelizarea Marketing revitalizant pentru salonul tau
“Un curs practic si util, o noua perspectiva asupra colaborarii cu clientii salonului. Nu credeam ca este posibil sa invat atat de multe lucruri de la clienti. Mereu mi-a fost teama sa le cer feedback.”
-
Testimoniale cursantii # Fidelizarea – marketing revitalizant pentru salonul tau
„Luna de luna, eu si colegele mele, alergam dupa clienti noi.
Am invatat in Fidelizarea – marketing revitalizant pentru salonul tau cat de importanta este relatia cu clientii actuali. Si cum pot acestia sa genereze alti clienti prin recomandari.”
-
Ce spun cursantii – Fidelizarea – marketing revitalizant pentru salonul tau
„Poti munci non-stop in salon si la sfarsitul lunii sa constati ca cifrele nu sunt de partea ta. Desi avem salonul deschis de aproape 3 ani, este prima data cand facem ceva pentru fidelizarea clientilor. Pentru mine si sotul meu cursul este foarte util. Avem mai multi clienti si vanzari mai mari.”
Dorina si Marcel, proprietari frizerie, cursanti Fidelizarea – marketing revitalizant pentru salonul tau
-
Ce spun cursantii – Fidelizarea – marketing revitalizant pentru salonul tau
„Vinzi mai mult, daca relatia cu clientul este una de prietenie. Iar cand ii faci sa rada clientii, clientii isi vor aminti de tine mai des. Plus ca iti „iarta” micile greseli.”
Elena D., tehnician unghii false, cursanta Fidelizarea – marketing revitalizant pentru salonul tau
-
Mi-a placut echilibrul teorie-practica in Cursul „Competențe Antreprenoriale”
Mi-a placut strategia prin care s-a desfasurat cursul, ca un joc interesant, totul bine gandit. Atmosfera calda, placuta, informatie clara si lucru in echipa.
-
Un curs „Competențe Antreprenoriale” foarte interesant. Pe intelesul oricui, cu metode de prezentare atragatoare.
Mi-ai placut informatiile si detaliile despre o afacere. și mai ales cum sa fii atent la multe lucruri care par neinsemnate. Un curs antrenant prin exercitiile practice si jocurile alese.
Online e simplu! Înveți în ritmul tău!
Ai libertatea de a accesa conținutul oriunde, oricând și de pe orice dispozitiv conectat la internet.