Ce vei învăța la cursul online Customer Care
- modalități eficiente pentru o comunicare profesională și pentru întărirea relației cu clienții
- tehnici de soluționare a problemelor și de retenție a clienților
- pași practici pentru gestionarea situațiilor dificile și a reclamațiilor clienților
- tehnici de comunicare cu diferitele tipologii de clienți
În cadrul acestui curs online veți descoperi o serie de aspecte importante în definirea și implementarea unei strategii de comunicare eficientă și de impact cu clienții nemulțumiți și de transformare a acestora în fani ai salonului.
Descriere curs Customer Care
Cele mai multe saloane de înfrumusețare eșuează în dezvoltarea relațiilor de lungă durată cu clienții. Cauzele sunt multiple, dar cele mai multe derivă din insuficienta identificare a nevoilor clienților, din încapacitatea de a oferii soluții concrete la aceste probleme și nu în ultimul rând din încapacitatea de a trata obiecțiile primite. În toate aceste situații clientului îi transmitem mesajul că nu ne interesează în mod real de problemele și nevoile lui.
Astăzi mai mult ca niciodată atenția pe care o acorzi clienților tăi poate fi un ingredient de succes pentru afacerea ta. Pe de alta parte, neglijarea nevoilor și lipsa promptitudinii în satisfacerea așteptărilor lor se poate transforma într-o sursă sigură de eșec pe termen lung. Clienții sunt din ce în ce mai sofisticați, mai informați. Ei doresc soluții, servicii și produse personalizate care să se potrivescă cât mai bine cu nevoile și așteptările lor.
În cadrul acestui curs online veți descoperi o serie de aspecte importante în definirea și implementarea unei strategii de comunicare eficientă și de impact cu clienții nemulțumiți și de transformare a acestora în fani ai salonului.
Pentru cine este cursul
- angajații care doresc să-și îmbunătățească calitățile de comunicare și relaționare cu clienții salonului
- angajații care intră în contact direct cu clienții la recepție și pentru cei care interacționează cu clienții la telefon
- angajații care doresc dezvoltarea relațiilor de lungă durată cu clienții
- angajații care sunt interesați de perfectioanare profesională
Cuprins curs Customer Care
Module 1 | Customer care este o bună strategie de marketing | |
---|---|---|
Conform unor studii recente o reducere cu 5% a ratei de pierdere a clienților poate să se reflecte într-o creștere a profitului cu 25%. Deci se pune în mod justificat întrebarea: ce trebuie să facem pentru a dezvolta relația cu clienții salonului, pentru a crește retenția și pentru satisfacția clienților existenți? | ||
Unit 1 | De ce este atât de importantă grija față de client | |
Unit 2 | Ce este conceptul de compatibilitate? | |
Unit 3 | Cum poți descoperi cu ușurință cerințele și nevoile clienților |
Module 2 | Puncte de interacțiune cu clienții salonului | |
---|---|---|
V-ați întrebat vreodată care este drumul cel mai scurt către deservirea cu succes a clienților pentru care lucrați? Cu alte cuvinte, care sunt acele activități care sunt absolut necesare pentru a adaugă valoare maximă interacțiunii cu clienții salonului și ce anume din ceea ce faceți poate forma o opinie semnificativă pentru client? | ||
Unit 1 | Cum să faci o primă impresie pozitivă cu rezultate de durată | |
Unit 2 | Cum putem îmbunătăți experiența de interacțiune a clienților | |
Unit 3 | Cum gestionezi relația cu clienții salonului |
Module 3 | Grija față de clienți este precum grădinăritul | |
---|---|---|
Salonul tău trebuie să implementeze o cultură a excelenței, cu o preocupare constantă pentru îmbunătățirea calității experienței de interacțiune clientului. Excelentă în relația cu clienții devine un obiectiv strategic prioritar pentru orice organizație care dorește un business profitabil și sustenabil pe termen lung. | ||
Unit 1 | Soluții utile pentru gestionarea eficientă a relației cu clienții | |
Unit 2 | Cum putem maximiza impactul și succesul în customer care | |
Unit 3 | Șase principii de bază ale bunelor maniere |
Module 4 | Diferența dintre a soluționa problemele, respectiv a ridica bariere de comunicare | |
---|---|---|
Dacă angajații salonului reușesc să înțeleagă care sunt etapele pe care trebuie să le parcurgă pentru a gestiona reclamațiile, vor soluționa problemele eficient. Își vor schimba atitudinea față de plângerile clienților și vor elimina barierele de comunicare cu clienții. În cadrul acestui modul veți descoperi o serie de aspecte importante în definirea și implementarea unei strategii de comunicare eficientă și de impact cu clienții nemulțumiți și de transformare a acestora în fani ai salonului. | ||
Unit 1 | Tehnici de comunicare cu clienții nemulțumiți | |
Unit 2 | Cum poți gestiona eficient și cu impact reclamațiile și plângerile | |
Unit 3 | Cuvinte pe care ar trebui să nu le folosești niciodată |
De ce să alegi cursul pe platforma e-learning Egia.ro
- Proiectăm și livrăm cursuri online de specialitate adaptate industriei de înfrumusețare.
- Ai libertatea de a accesa conținutul oriunde, oricând și de pe orice dispozitiv conectat la internet.
- Online e simplu! Înveți în ritmul tău!
Despre Trainer Ecaterina Milea
În cei peste 16 ani în care a avut roluri ce au variat de la reprezentant de vânzări, manager, trainer și antreprenor, Ecaterina Milea a acumulat o experiență valoroasă în ceea ce privește dezvoltarea unei afaceri. Între 2013 – 2015 Ecaterina Milea a susținut programe de training și consultanță pentru lansarea start-up-urilor în mai multe proiecte de dezvoltare, finanțate de UE prin programul POSDRU.
Pe calea antreprenoriatului a pornit în 2009 atunci când a înființat propria firmă de consultanță pentru management și afaceri. Este dezvoltator de programe de training specializate în cadrul platformei e-learning Egia, dedicată industriei beauty.
Pasiunea ei este să folosească ceea ce a învățat pentru a sprijini oamenii să obțină performanțe mai bune. Crede cu tărie în capacitatea fiecărui angajat de a învăța și de a crește.
Testimoniale din partea celor care au accesat cursurile din platforma Egia
Training Fidelizarea Marketing revitalizant pentru salonul tau
“Un curs practic si util, o noua perspectiva asupra colaborarii cu clientii salonului. Nu credeam ca este posibil sa invat atat de multe lucruri de la clienti. Mereu mi-a fost teama sa le cer feedback.”
Testimoniale cursantii # Fidelizarea – marketing revitalizant pentru salonul tau
„Luna de luna, eu si colegele mele, alergam dupa clienti noi.
Am invatat in Fidelizarea – marketing revitalizant pentru salonul tau cat de importanta este relatia cu clientii actuali. Si cum pot acestia sa genereze alti clienti prin recomandari.”
Ce spun cursantii – Fidelizarea – marketing revitalizant pentru salonul tau
„Poti munci non-stop in salon si la sfarsitul lunii sa constati ca cifrele nu sunt de partea ta. Desi avem salonul deschis de aproape 3 ani, este prima data cand facem ceva pentru fidelizarea clientilor. Pentru mine si sotul meu cursul este foarte util. Avem mai multi clienti si vanzari mai mari.”
Dorina si Marcel, proprietari frizerie, cursanti Fidelizarea – marketing revitalizant pentru salonul tau
Ce spun cursantii – Fidelizarea – marketing revitalizant pentru salonul tau
„Vinzi mai mult, daca relatia cu clientul este una de prietenie. Iar cand ii faci sa rada clientii, clientii isi vor aminti de tine mai des. Plus ca iti „iarta” micile greseli.”
Elena D., tehnician unghii false, cursanta Fidelizarea – marketing revitalizant pentru salonul tau
Mi-a placut echilibrul teorie-practica in Cursul „Competențe Antreprenoriale”
Mi-a placut strategia prin care s-a desfasurat cursul, ca un joc interesant, totul bine gandit. Atmosfera calda, placuta, informatie clara si lucru in echipa.
Un curs „Competențe Antreprenoriale” foarte interesant. Pe intelesul oricui, cu metode de prezentare atragatoare.
Mi-ai placut informatiile si detaliile despre o afacere. și mai ales cum sa fii atent la multe lucruri care par neinsemnate. Un curs antrenant prin exercitiile practice si jocurile alese.
Online e simplu! Înveți în ritmul tău!
Ai libertatea de a accesa conținutul oriunde, oricând și de pe orice dispozitiv conectat la internet.