3 strategii de marketing pentru a atrage clienţi

Alegerea celor mai potrivite strategii de marketing poate atrage clienți pentru salonul tău. Așadar din sutele de strategii de marketing noi ți-am pregătit   strategii de marketing pentru a atrage clienţi pentru salonul tău. Marketingul este probabil unul dintre cele mai importante aspecte ale unei afaceri. Mai ales că durează mult  timp pentru a atrage clienţi şi a-i fideliza.

Strategii de marketing pentru a atrage clienţi

 

Strategia  No. 1: Cum gândesc clienţii tăi?

“Cunoaşte-ţi clienţii” este probabil cea mai inteligentă strategie pe care o poţi aplica în afacerea ta. Care sunt problemele lor? Ce dorinţe şi nevoi au? Care este cea mai mare temere a lor când aleg un salon? Cum văd ei soluţia la problema cu care se confruntă?

Clienţii sunt cei pe care trebuie să te focalizezi, aşadar trebuie să afli cine sunt şi ce îşi doresc, pentru a fi capabil să le îndeplineşti aşteptările. Clienţii sunt cei care vor livra bani în contul salonului tău. Cu cât  afacerea ta se va focaliza pe servirea clienţilor şi îndeplinirea aşteptărilor lor, cu atât  afacere va fi mai de succes.

Cele mai mari oportunități apar acolo unde sunt și cele mai mari probleme. Cea mai bună metodă de a descoperi aceste probleme este de a sta de vorbă cu clienții salonului tău. Discutând cu ei, vei putea  descoperi probleme ale serviciilor tale pe care trebuie să le rezolvi pentru a te asigura că nu vei pierde clienții actuali. Dialogul te va ajuta să descoperi și oportunități noi pentru viitor.

Strategia No. 2: Site-ul are un rol esenţial!

Dacă vrei să atragi mai mulţi clienţi pentru salonul tău trebuie să ştii că site-ul are un rol esenţial. Atunci când caută promoţii şi reduceri, clienţi preferă reţelele sociale, însă atunci când caută saloane noi sau produse şi servicii noi, clienţii caută pe site. Site-ul salonului chiar e important. Dacă un client  intră pe site-ul salonului tău, cu ce  impresie rămâne? Este site-ul atrăgător pentru clienţi? Ce ai putea îmbunătăţi?

Atâta vreme cât lucrezi într-o industrie de înfrumuseţare, şi îi faci pe clienţi să se simtă şi să arate fabulos, site-ul tău de ce nu ar arăta fabulos? Iată două caracteristici esenţiale pe care site-ul tău ar trebui să le aibă pentru a putea câştigă încrederea unui potenţial client nou:

  • Să fie uşor de găsit! Să se regăsească pe prima pagină de căutare google.
  • Să fie util! Adică să ajute clientul să ia decizia de a te vizita, să îi ofere informaţii utile legate de pregătirea angajaţilor tăi, produsele utilizate în salon, serviciile oferite, preţurile, un blog cu informaţii utile pentru îngrijire.

Site-ul este oglindă afacerii tale. Şi această regulă se respectă foarte bine în rândul saloanelor. Saloanele care sunt organizate şi de încredere arată asta prin site.

Cu cât este mai util, mai complet și educational conținutul de un site-ul / blogul salonului tău , cu atât mai mulți clienți ar trebui să atragi în salon – și să se întoarcă. Furnizarea unui conținut puternic poate fi o strategie eficientă în procesul de construire a încrederii între un salon și clienții săi.

Strategia No. 3:  Stabilește alianţe strategice!

Ultima dintre cele  3 strategii de marketing pentru a atrage clienţi pentru salonul tău, dar care este extrem de importantă pentru saloane, indiferent de tipul de servicii de infrumusetare pe care le oferă,  o reprezintă alianţele strategice care au scopul de a oferi partenerilor acces la propriul portofoliu de clienţi.

Cum se realizează alianţele strategice? Saloanele intră în colaborare cu alte companii, care au acelaşi public ţintă, dar care oferă produse/servicii complementare. De exemplu, salonul dvs. poate face o alianţă cu o companie de organizări evenimente, cu un designer vestimentar sau cu un nutriţionist. Va adresaţi aceluiaşi public ţintă în mare parte, iar serviciile voastre sunt complementare.

Cum puteţi colabora? În funcţie de termenii colaborării veţi stabili dacă: pentru fiecare client adus reciproc veţi acorda/primi un comision; pe baza unui plan stabilit vă veţi oferi clienţi reciproc şi serviciile gratuite sau unul dintre parteneri va oferi acces la clienţii săi, iar celălalt va oferi comision.

 

Iți recomand să citești și 12 sfaturi utile pentru atragerea clienţilor în salon și Cum să atragi și să păstrezi clienții în salon.

Care dintre cele 3  strategii de marketing pentru a atrage clienți  pot fii implementate  pentru dezvoltarea salonului tău?

Inspirație și generare de oportunități pentru industria de înfrumusețare

Află idei noi de marketing pentru saloane, antreprenoriat, management, dezvoltarea afacerii & more

 

©2020  #StratEGIA dezvoltării afacerii tale!

Egia  - platformă educațională dedicată profesioniștilor  din industria de înfrumusețare

Suntem aici pentru tine

Ne poți scrie un e-mail și îți vom răspunde cât de repede putem.

Se trimit datele

Conectați-vă cu datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Creează cont