Customer experience în industria de înfrumusețare

Potrivit Forbes, 80% dintre companii consideră că livrează super experiențe, însă doar 8% dintre consumatori sunt de acord, ceea ce demonstrează că există discrepanțe mari între așteptările consumatorilor și experiența pe care brandurile le-o oferă.

Saloanele care își îmbunătățesc acțiunile de customer experience au oportunitatea de a câștiga cotă de piață într-o industrie sau chiar de a-și depăși competitorii.

Customer experience în industria de înfrumusețare reprezintă interacțiunile dintre salon, echipă și clienți. Sunt incluse în customer experience toate elementele legate de brand, publicitate, acțiuni de marketing, produsele și serviciile oferite. Mai presus de toate, modul în care sunt respectate promisiunile, calitatea produselor și a serviciilor  și încrederea transmisă clienților.

Interacțiunea cu clientul începe înainte de prima vizită și trebuie să fie continuată și după vizita clientului în salon.

Pe parcursul interacțiunii cu clientul, fiecare moment are importanța lui. Prima impresie a clientului în contact cu salonul este foarte importantă. Angajații oferă o atenție deosebită în momentul în care clientul face primii pași în salon. Și, de cele mai multe ori, se pune accent pe bună primire a clientului. Însă, din păcate, nu se acordă aceeași atenție clientului și în momentul în care acesta  se pregătește să părăsească salonul.

Se pare că una dintre cele mai frecvente nemulțumiri ale clienților în ceea ce privește acest aspect este lipsa personalului de la recepție când doresc să execute plata. Clienții ne-au mărturisit că în unele cazuri personalul fumează în față salonului. Acest lucru, în cazul de față, dați-mi voie să spun că, dăunează grav sănătății afacerii dumneavoastră!

Este evident că, în egală măsură, momentul „la revedere” poate să fie decisiv în crearea, menținerea sau distrugerea unei bune relații cu clientul.

Clientul caută în mediul online informații și detalii despre produsele și procedurile de înfrumusețare. Putem spune că prin prezența noastră online putem crea o pre-impresie favorabilă dezvoltării unei relații viitoare cu clientul.

De ce este important customer experience pentru salon?

Un management al relațiilor cu clienții optim, va ajuta salonul să atragă noi clienți, să-și servească clienții actuali, să crească valoarea acestora. Va ajuta salonul  să păstreze și să determine care clienți pot fi fidelizati și care dintre ei sunt interesați și de alte servicii.

Customer experience este un proces pe parcursul căruia salonul urmărește să câștige încrederea și să stabilească o legătură între client și angajați, salon.

Dezvoltarea de relații apropiate cu clienții și îmbunătățirea continuă a interacțiunii au un impact major în câștigarea loialitătii acestora. Clienții nu se așteaptă să fim perfecți. Căutarea perseverentă a soluțiilor pentru problemele cu care se confruntă clienții va conduce spre momentul în care clienții vor deveni fideli.

Saloanele care au optimizat aspectele legate de customer experience au reușit să fidelizeze clienții, îmbunătățindu-și în același timp și strategia de business.

Cheia obținerii succesului în customer experience o reprezintă cultivarea unei relații de lungă durată care are la bază încredere, seriozitate, integritate.

Inspirație și generare de oportunități pentru industria de înfrumusețare

Află idei noi de marketing pentru saloane, antreprenoriat, management, dezvoltarea afacerii & more

 

1 Comentariu

Comentariile sunt inchise.

  1. […] Customer care nu garantează lipsa problemelor în relația cu clienții. Insă, cu cât o eventuală problemă a unui client este rezolvată mai repede și în modul cel mai convenabil pentru client, cu atât imaginea salonului se imbunătăteste. […]

©2025 Egia Platformă cursuri online pentru industria beauty 

 

Suntem aici pentru tine

Dacă ai întrebări sau ai nevoie de informații pe care nu le-ai găsit aici, ne poți contacta.

Se trimit datele

Conectați-vă cu datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Creează cont