Obiective pe termen scurt și lung pentru salon
O afacere ori se dezvoltă, ori moare. Pentru a se dezvolta trebuie să stabilească obiective pe termen scurt și lung pentru salon , ca parte a planificării sale. Obiectivele se vor stabili în funție de ramura afacerii care se dorește a fi dezvoltată. Vorbim despre: veniturile salonului, îmbunătățirea relației cu clienții, aprecierea și retenția angajaților. Putem aminti și dezvoltarea comunității pe facebook și creșterea traficului pe site. Adesea, obiectivele pe termen scurt sunt pașii necesari pentru atingerea obiectivelor pe termen lung.
Obiective pentru salonul beauty – Exemplu venituri salon
Un exemplu de obiectiv pe termen lung este „cresterea cu 50% a veniturilor salonului în 2018”. Dacă obiectivul pe termen lung este acela de a dubla veniturile până la sfârșitul anului 2018, un exemplu de obiectiv pe termen scurt este analiza concurenței. Ce fac concurenții? Ce nu fac concurenții? Cum și unde își desfășoară activitatea? Cum își fac promovarea? Care le sunt punctele tari și punctele slabe?
Obiective pe termen scurt și lung – Exemplu îmbunătățirea relației cu clienții
În ceea ce privește dezvoltarea relației cu clienții un obiectiv pentru termen lung ar fi obținerea de review-uri pozitive (5* și 4* pe facebook). Pe termen scurt poți introduce un formular de feedback în salon. Nu aștepta ca acel client să plece din salon și apoi, fără argumente și comentarii să îți ofere calificativ 1*.
Obiective termen scurt și lung – Exemplu aprecierea și retenția angajaților
Aprecierea și retenția angajaților este un proces continuu. Nu este o activitate izolată, o dată pe an, pentru că așa se face. Aprecierea și retenția angajaților joacă un rol esențial în dezvoltarea afacerii tale. Angajații intră în contact direct cu clienții. Au cele mai multe informații valoroase. Încurajează-le contribuția creativă la îmbunătățirea și dezvoltarea afacerii. Nu oferi recompense anuale pentru realizările angajaților. Oferă recompense și aprecieri pentru realizările lunare!
Obiective pe termen scurt și lung pentru salonul de infrumusetare – Exemplu creșterea traficului
Am întâlnit manageri de salon care mi-au spus că vor să crească numărul de vizitatori pe site. Am întrebat simplu: câți aveți acum? Uneori nu am primit un răspuns. Sau alteori am primit un răspuns: Nu știm! O cifră pe care nu o cunoști nu ai cum să o crești. Vorbește cu un profesionist despre pașii pe care trebuie să îi faci pentru a monitoriza traficul pe site. Nu te speria dacă nu ai trafic mare de la început. Concentrează-te asupra vizitatorilor actuali și construiește relații durabile cu ei.
Stabilirea obiectivelor este un element esențial în asigurarea succesului afacerii tale. Obiectivele îți oferă o direcție, te ajută să nu pierzi din vedere lucrurile esențiale și în același timp îți oferă un instrument de evaluare a succesului afacerii.
Felul în care abordezi problematica stabilirii obiectivelor pentru dezvoltarea afacerii tale spune foarte multe despre șansele tale în atingerea lor. De ce? Pentru că majoritatea managerilor de salon înțeleg, cel puțin la nivel teoretic, importanță obiectivelor și totuși, mai puțin de 5 % își scriu aceste obiective pe hârtie sau își fac un plan de acțiune pentru atingerea obiectivelor.
Iți recomand să citești și Obiective strategice pentru salon.
Inspirație și generare de oportunități pentru industria de înfrumusețare
Află idei noi de marketing pentru saloane, antreprenoriat, management, dezvoltarea afacerii & more
Comentariile sunt inchise.
[…] strategic cuprinde obiectivele pe termen lung și pe termen scurt ale afacerii. Conceptul de management strategic afirmă că obiectivele reflectă direcția pe care […]