Instrumente de marketing pentru salon

Clienţii se confruntă cu o multitudine de oferte de produse şi servicii de înfrumuseţare care le promit să le satisfacă nevoile. Ei au nevoie de motive convingătoare pentru a se decide pe oferta dumneavoastră. Din atâtea oferte, de ce să aleagă salonul dumneavoastră? Ce instrumente de marketing pentru salon folosiţi?

„Marketingul este o modalitate de a atrage atenţia oamenilor.” Seth Godin

În special în zilele noastre, într-un mediu orientat către competiţie, saloanele de succes au nevoie de o bună imagine şi de un grad ridicat de notorietate. Este cunoscut faptul că o imagine bună vinde produse, idei şi servicii, câştigă clienţi şi parteneri pe termen lung şi motivează angajaţii.

Marketingul salonului conţine mai mult decât publicitate sau promovare. Marketingul înseamnă planificarea, coordonarea şi controlul tuturor acţiunilor întreprinse în salon, cu intenţia de a obţine tot ce este mai bun pentru clienţi.

„Publicitatea nu este o ştiinţă. Publicitatea este putere de convingere, iar convingerea este o artă.” William Bernbach

Publicitatea este un complex de activităţi prin care un mesaj cu semnificaţie comercială privind un produs, serviciu sau o firmă este prezentat publicului prin presă, radio, televiziune, video, afişe.

Publicitatea este un mijloc de comunicare limitat în timp şi spaţiu şi se face contra cost. Publicitatea este o componentă a procesului de marketing, reprezentând partea care promovează afacerea. Scopul publicităţii este acela de a influenţa comportamentul de cumpărare.

„Relaţiile publice sunt un amestec de jurnalism, psihologie şi ştiinţe juridice – sunt într-o continuă schimbare şi tot timpul un peisaj interesant.” Ronn Torossian

Relaţiile publice reprezintă activitatea de a crea printre oameni o stare de spirit favorabilă unei firme.

Relaţiile publice reprezintă de fapt managementul comunicării. O veche zicală din PR spune „Să faci bine şi să vorbeşti despre asta”. PR-ul reprezintă dialogul cu grupul ţintă. O informare pe termen lung, onestă, al cărei scop este câştigarea încrederii. Obiectivul PR-ului este construirea unei bune imagini, prin prezentarea informaţiilor potrivite în forma potrivită, de către ziariştii potriviţi, în mediile de comunicare adecvate.

 

Relatiile publice şi publicitatea sunt două instrumente de marketing pentru salon, ambele parte a unei strategii de comunicare.

Inspirație și generare de oportunități pentru industria de înfrumusețare

Află idei noi de marketing pentru saloane, antreprenoriat, management, dezvoltarea afacerii & more

 

©2025 Egia Platformă cursuri online pentru industria beauty 

 

Suntem aici pentru tine

Dacă ai întrebări sau ai nevoie de informații pe care nu le-ai găsit aici, ne poți contacta.

Se trimit datele

Conectați-vă cu datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Creează cont