Valentine’s-Day se apropie … Saloanele ar trebui să fie pregătite pentru Valentine’s-Day, și nu doar cu ciocolată, șampanie sau inimioare. Valentine’s-Day este o zi specială în care toată lumea își arată iubirea. Tocmai de aceea trebuie să maximizezi fiecare oportunitate de afaceri pentru salon. Nu te limita la o singură zi! Folosește Valentine’s-Day ca temă principală pentru marketingul întregii luni.

 

10 strategii eficiente de Valentine’s-Day pentru saloanele beauty

 

  1.  Caută un partener! Vorbesc despre un partener de afaceri. Vorbesc despre alianțe strategice. Uniți-vă forțele pentru campanii de promovare! Te poți gândi la florării, magazine de dulciuri sau bijuterii, cofetării sau restaurante. Promovați-vă reciproc ofertele lunii iubirii. Puteți merge chiar mai departe. Martie se apropie.
  2.  Exploatează la maxim salonul. Folosește Valentine’s-Day ca o oportunitate de promovare. Amenajează salonul în ton cu iubirea. Pe lângă modificări de design sau ambient, pregătește un spațiu de vânzare. Evident culorile vedetă sunt roșu și roz. De la recepție nu ar trebui să lipsească cardurile cadou!
  3.  Fă modificări tematice și în social media. Schimbă imaginea de cover a paginii de facebook. Anunță-ți clienții că urmează ceva special de Valenite’s Day. Organizează concursuri și oferă premii pentru doi. După Valentine’s-Day  pregătește postări în care fanii să termine propoziția: „Cea mai frumoasă surpriză în salon de Valentine’s-Day a fost …”. Vei avea noi modalități de a-i surprinde pe clienți în campaniile viitoare.
  4.  Oferă vouchere cadou.  Pregătește vouchere cadou cu reduceri pe care clienții să le poată oferi celor dragi.  „With love, for My Valentine!”. Voucherul cadou poate să fie o simplă reducere.
  5.  Răsplătește-ți clienții fideli. Încurajează-i să vină în salon  în luna februarie cu partenerul de viață. Încurajează  și răsplătește duo-programările! Pregătește pachete greu de refuzat. Oferă plus valoare, mai degrabă decât reduceri. La finalul lunii trebuie să ai un salon profitabil!

 

 Dragostea trece prin … salonul beauty

 

  1.  Trimite  e-mail-uri și SMS-uri. Atât SMS-ul, cât și e-mail-ul sunt instrumente excelente de comunicare 1 la 1 cu clientul. Trimite  mesaje înainte, dar și după Valentine’s-Day. Pregătește din timp mesajele și desemnează persoana responsabilă de trimiterea lor.
  2.  Surprinde-ți clienții în salon! De Ziua Îndrăgostiților fă-i  pe clienții să se simtă cu adevărat iubiți.  Oferă-le ciocolată în formă de inimioare și un pahar de șampanie. Găsește modalități inedite de a-i surprinde! Oferă mai mult decât ai promis că vei face de Valentine’s  Day!
  3.  Luna iubirii înseamnă și dăruire! Alătură-te unei organizații și strângeți împreună donații! Folosește  luna februarie pentru a promova campania în salon, pe site, dar și în social media. Ajută-ți clienții să dăruiască iubire alături de tine!
  4.  Extra-fidelizare! Cere angajaților să pregătească câte o lista cu cei mai importanți 5 clienții pentru ei. Pregătește cu echipa o ofertă cu totul și cu totul specială, individualizată și particularizată pentru acești clienți! Folosiți-vă creativitatea!
  5.  Ieși în evidență! În luna februarie, se știe, se  pune accent pe iubire, pe ideea de parteneri. Vrei să te diferențiezi în ochii clienților? Nu uita nici de persoanele singure! Lansează o campanie specială și dă-le motive de sărbătoare. Pregătește și pentru cei singuri momente de răsfăț, promoții speciale în salon sau reduceri la achiziția de produse.

 

În luna februarie, nu uita de echipa salonului! Găsește modalități de a-i surprinde și pe ei! Arată-le că îi iubești și îi apreciezi!

Inspirație și generare de oportunități pentru industria de înfrumusețare

Află idei noi de marketing pentru saloane, antreprenoriat, management, dezvoltarea afacerii & more

 

©2025 Egia Platformă cursuri online pentru industria beauty 

 

Suntem aici pentru tine

Dacă ai întrebări sau ai nevoie de informații pe care nu le-ai găsit aici, ne poți contacta.

Se trimit datele

Conectați-vă cu datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Creează cont