Cum să atragi și să păstrezi clienții în salon
Indiferent dacă ești angajat în industria beauty, antreprenor sau liber profesionist te întrebi cum să atragi și să păstrezi clienții în salon. Construirea unei clientele puternice este esențială pentru a te dezvolta. Dacă reușești să ai clienți fideli, care repetă vizita în salon, îți vei asigura un flux constant de venit. Construirea clientelei necesită timp și răbdare.
Revenim la întrebarea: Cum să atragi și să păstrezi clienții în salon?
Sunt câteva acțiuni care te pot ajuta să atragi și să păstrezi clienții în salon.
Scrie articole pe blog
Construirea unui blog te poate ajuta să construiești credibilitatea. Blogul te ajută să atragi atenția potențialilor clienți. Folosește blogul pentru a oferi cititorilor idei pentru îngrijire și întreținere păr, tendințe, culori la modă. Promovează blogul pe cărțile de vizită și în rețelele sociale. Este utilă în atragerea clienților în salon și publicarea de articole pe alte bloguri. Poți scrie articole pe bloguri de nuntă, modă, machiaj, lifestyle.
Blogul este un instrument de comunicare. În marketing, blogul și-a dovedit importanța strategică în promovarea brandului. Încearcă să faci un profil al clientului salonului tău. Scrie pe blog pentru el. Scrie fiecare articol pe blog ca și cum ai vorbi unui prieten. Oferă-i informații despre subiectele care îl interesează. Poți de asemenea să îți promovezi produsele și serviciile. Blogul te ajută să îți dezvolți credibilitatea și vizibilitatea brandului.
Utilizează rețelele sociale
Stabilește pe ce platforme social media vrei să comunici. Unde se află clienții tăi? Experimentează diferite abordări și fă pași mici la început. Sfaturile și ponturile sunt extrem de căutate în industria beauty.
Social media te poate ajuta în atragerea de clienți potențiali. Este bine să utilizezi mai multe rețele sociale. Atunci când postezi pe facebook nu uita să incluzi un link către site-ul tău. Postează sfaturi și diferite poze cu clienții salonului tău.
Reputația în social media poate fi o experiență pozitivă, care atrage clienți. Lucrurile se pot înrăutăți rapid. Se poate transforma în coșmar pentru salonul dacă mai multe persoane fac aprecieri negative.
Trimite clienților newsletter
Marketingul prin e-mail te ajută să păstrezi clienții activi. În funcție de informațiile transmise poți trimite lunar sau săptămanal. În fiecare mail poți ruga cititorii să distribuie informațiile prietenilor. Oferă pe site posibilitatea de abonare la newsletter.
Blogul, rețelele sociale și newsletter-ul trebuie ofere informație valoroasă. Să îi ajute pe clienții actuali și potențiali în luarea unei decizii favorabile salonului .
Găsești aici un articol despre Cum îţi păstrezi clienţii dacă îți pleacă angajații?
Inspirație și generare de oportunități pentru industria de înfrumusețare
Află idei noi de marketing pentru saloane, antreprenoriat, management, dezvoltarea afacerii & more
Comentariile sunt inchise.
[…] Despre blog poți citi mai multe informații aici. […]
[…] Iți recomand să citești și 12 sfaturi utile pentru atragerea clienţilor în salon și Cum să atragi și să păstrezi clienții în salon. […]