Training online Fidelizarea Marketing revitalizant pentru salonul tau

290.00 lei

Descriere

Training online Fidelizarea Marketing revitalizant pentru salonul tau

În cadrul acestui Training online Fidelizarea Marketing revitalizant pentru salonul tau – vei afla care sunt punctele cheie care trebuie corectate, înlocuite sau îmbunătăţite în relația cu clienții, pentru ca întreg procesul  fidelizării să funcţioneze eficient.

  • vei învăța cum să implementezi programe de determinare a satisfacție clientului
  • vei afla metode de evaluare a nivelului fidelității clienților
  • vei cunoaște cele 6 elemente din cercul fidelizării clienților
  • vei implementa meritocratia în strategia salonului tău

  • vei învăța să utilizezi tehnici de influențare a așteptărilor clienților
  • vei învăța să stăpânești tehnici de recuperare a clienților
  • vei învăța cei 4R pentru un progres continuu în fidelizarea clienților
  • ai din ce în ce mai multă nevoie să-i convingi pe clienţi să aibă încredere că o să le oferi beneficii mai valoroase decât banii pe care îi vor plăti
  • marketingul nu este tocmai partea favorită a activităţii tale
  • eşti conştient de faptul că, în mediul de afaceri din zilele noastre, serviciile bune nu se vând singure
  • clienţii nu revin atât de des pe cât ai dori

  • crezi că tehnicile fidelizării te pot ajuta să-ţi îmbunătăţeşti considerabil relaţia cu clienţii
  • vrei să înveţi cum să măreşti numărul de bariere de plecare
Module 1Start in Fidelizarea clientilor
Lesson 1Primii pasi in fidelizare 
Lesson 2Succesul in programele de fidelizare 
Module 2Identificarea noilor oportunitati
Lesson 1Cercul fidelizarii clientilor 
Lesson 2Nivelul fidelitatii si gradul de satisfactie 
Lesson 3Feedback-ul si gestionarea situatiilor dificile 
Module 3Serviciile bune nu se vand de la sine
Lesson 1Avantajul durabil si avantajul competitiv 
Lesson 2Nu se admite calificativul „satisfacator” 
Module 4Cum sa le oferim clientilor ceea ce isi doresc
Lesson 1Tipologii de clienti 
Lesson 2Cerintele clientilor si tehnici de influentare a asteptarilor 
Module 5Evaluarea pozitiei clientului
Lesson 1Cercetarea si segmentarea de piata 
Lesson 2Matricea ABCD si Analiza RFS 
Lesson 3Migratia clientilor si tehnici de a-i recastiga 
Module 6Pune-te in locul clientului
Lesson 1Empatia si decizia de cumparare 
Lesson 2Caracterul relational si asocierea pozitiva 
Module 7Interactiunea cu clientul
Lesson 1Optimizarea relatiilor cu clientii 
Lesson 2Abordarea clientilor de la intampinare pana la despartire 
Lesson 3Mentinerea contactului regulat cu clientul 
Lesson 4Actul gratuit 
Module 8De la client potential la client fidel
Lesson 1Cele 4 trepte emotionale care induc fidelitatea clientilor 
Lesson 2Castigarea fidelitatii clientilor 
Lesson 3Meritocratia clientilor 
Lesson 4Tiparul SPIN 
Module 9Faceti-va angajatii fericiti si veti obtine fidelizare
Lesson 1Cultura organizationala 
Lesson 2Angajatii satisfacuti creeaza clienti satisfacuti 
Lesson 3Principii de baza ale bunelor maniere in salon 
Lesson 4Efectul WOW 
Module 10Strategii de impact
Lesson 1Marketingul motivational 
Lesson 2Strategii de impact 
Module 11Cei 4R pentru reusita in fidelizare
Lesson 1Cei 4R pentru reusita in fidelizare 
Module 12Feedback training Fidelizare. Marketing revitalizant
Lesson 1Evaluare training Fidelizare. Marketing revitalizant 
S-ar putea să-ți placă și…

©2024 Egia Platformă cursuri online pentru industria beauty 

 

Suntem aici pentru tine

Dacă ai întrebări sau ai nevoie de informații pe care nu le-ai găsit aici, ne poți contacta.

Se trimit datele

Conectați-vă cu datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Creează cont