Training Online Customer Care

Prețul inițial a fost: 400.00 lei.Prețul curent este: 290.00 lei.

Descriere

Training Online Customer Care

În cadrul acestui training online Customer Care  descoperi o serie de aspecte importante în definirea și implementarea unei strategii de comunicare eficientă și de impact cu clienții nemulțumiți  și de transformare a acestora în fani ai salonului.

  • modalități eficiente pentru o comunicare profesională și pentru întărirea relației cu clienții
  • tehnici de soluționare a problemelor și de retenție a clienților
  • pași practici pentru gestionarea situațiilor dificile și a reclamațiilor clienților
  • tehnici de comunicare cu diferitele tipologii de clienți

  • angajații care doresc să-și îmbunătățească calitățile de comunicare și relaționare cu clienții salonului
  • angajații care intră în contact direct cu clienții la recepție și pentru cei care interacționează cu clienții la telefon
  • angajații care doresc dezvoltarea relațiilor de lungă durată cu clienții
  • angajații care sunt interesați de perfectionare profesională
Module 1Customer care este o bună strategie de marketing
Lesson 1De ce este atât de importantă grija față de client 
Lesson 2Ce este conceptul de compatibilitate? 
Lesson 3Cum poți descoperi cu ușurință cerințele și nevoile clienților 
Module 2Puncte de interacțiune cu clienții salonului
Lesson 1Cum să faci o primă impresie pozitivă cu rezultate de durată 
Lesson 2Cum putem îmbunătăți experiența de interacțiune a clienților 
Lesson 3Cum gestionezi relația cu clienții salonului 
Module 3Grija față de clienți este precum grădinăritul
Lesson 1Soluții utile pentru gestionarea eficientă a relației cu clienții 
Lesson 2Cum putem maximiza impactul și succesul în customer care 
Lesson 3Șase principii de bază ale bunelor maniere 
Module 4Diferența dintre a soluționa problemele, respectiv a ridica bariere de comunicare
Lesson 1Tehnici de comunicare cu clienții nemulțumiți 
Lesson 2Cum poți gestiona eficient și cu impact reclamațiile și plângerile 
Lesson 3Cuvinte pe care ar trebui să nu le folosești niciodată 
Module 5Feedback training online Customer Care
Lesson 1Evaluare training Customer care 
S-ar putea să-ți placă și…

©2024 Egia Platformă cursuri online pentru industria beauty 

 

Suntem aici pentru tine

Dacă ai întrebări sau ai nevoie de informații pe care nu le-ai găsit aici, ne poți contacta.

Se trimit datele

Conectați-vă cu datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Creează cont