Cum pot saloanele să folosească review-urile

Cum pot saloanele să folosească review-urile ca pe o tehnică eficientă de promovare

Orice film, chiar și unul prost, beneficiază de aprecieri din partea unor oameni care spun cât de grozav este acesta. De ce? Ce-i aduc aceste aprecieri filmului respectiv? Îi aduc credibilitate. Noi vedem aprecierile și ne gândim “Alții l-au văzut și le-a plăcut. Poate c-o să-mi place și mie”.

Ce efect ar fi avut asupra noastră aprecierile respective dacă ar fi venit din partea producătorului și a regizorului filmului? Unul foarte mic, pentru că este evident că ne asteptăm ca aceștia să spună că filmul este bun. În definitiv, interesul lor este să vandă filmul.

Din acest motiv, mărturia unei terțe persoane joacă un rol extrem de important când este vorba despre asigurarea clienților în privința credibilitătii noastre și a salonului.

Dacă apelăm la experiențele trăite de clienții noștri actuali avem șanse mai mari să dezvoltăm credibilitate. Cere mărturii de la clienții tăi, imediat după ce au beneficiat de serviciile tale, atunci când sunt proaspete trăirile experiențelor.

Este o vorbă care spune că “șoapta unui client mulțumit se aude mai tare decât strigătul unui vânzător”.

Cum pot saloanele să folosească review-urile ca pe o tehnică eficientă de promovare

Dacă avem mulți clienți mulțumiți dar nimeni nu știe de ei, nimeni nu știe opiniile lor despre produse și serviciile noastre, la ce ne ajută? Review-urile sunt o sursă perfectă de credibilitate. Trebuie să faci tot ce e posibil pentru a le aduce în atenția potențialilor clienți.

Câteva idei de promovare a review-urilor salonului tău:

  •  Pe site-ul companiei
  •  Pe rețelele sociale
  •  Integrează-le în e-mail-urile trimise clienților actuali și potențiali

Mărturiile sunt dovezi pe care le obținem atunci când reușim să depăsim asteptările clienților.

Credibilitatea și notorietatea cresc în special când clienții mulțumiți impărtăsesc sentimentele lor celorlalți. Atunci când vrem să incercăm ceva nou, simțim nevoia de confirmare că totul este așa cum pare. Mărturiile clienților reprezintă acel aspect care poate face diferența pentru mulți dintre clienții potențiali.

 

Găsești aici un articol despre Cum să ai review-uri pozitive pentru salonul tău .

Inspirație și generare de oportunități pentru industria de înfrumusețare

Află idei noi de marketing pentru saloane, antreprenoriat, management, dezvoltarea afacerii & more

 

©2020  #StratEGIA dezvoltării afacerii tale!

Egia  - platformă educațională dedicată profesioniștilor  din industria de înfrumusețare

Suntem aici pentru tine

Ne poți scrie un e-mail și îți vom răspunde cât de repede putem.

Se trimit datele

Conectați-vă cu datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Creează cont