Tipuri de angajaţi în salonul de înfrumusețare

Avem 3 tipuri de angajaţi în salonul de înfrumusețare și, vă prezentăm profilul acestora. Pentru a conduce eficient echipa spre atingerea obiectivelor stabilite, managerul salonului de înfrumusețare va aborda fiecare angajat individual în funcție de profilul acestuia.

Angajații reprezintă o resursă vitală care asigură supravieţuirea, dezvoltarea şi succesul competiţional al salonului de înfrumusețare.  Din ce în ce mai mult, avantajul competitiv al unui salon este reprezentat de oamenii săi. Fără prezenţa efectivă a oamenilor care ştiu ce, când şi cum trebuie făcut, este imposibil ca saloanele să-şi atingă obiectivele.

Tipuri de angajaţi în salonul de înfrumusețareAngajaţi implicaţi

Angajaţii implicaţi sunt cei care susţin productivitatea, păstrarea clienţilor, cifra scăzută a migraţiei, siguranţă, profitabilitate şi dezvoltare. Ei sunt implicaţi în generarea profitului şi în fidelizarea clienţilor.

Profilul angajaţilor implicaţi:

  • Îşi folosesc talentele în fiecare zi
  • Ating nivel constant de performanţă
  • Sunt conştienţi de aşteptările pe care le implica postul lor
  • Sunt dedicaţi emoţional în ceea ce fac
  • Au nivel ridicat de energie şi entuziasm
  • Nu duc niciodată lipsă de activitate

Care este rolul managerului de salon în ceea ce priveşte angajaţii implicaţi:

  • De a le arăta atuurile pe care le deţin oferind feedback continuu
  • Încurajaţi persoana respectivă să facă ce ştie mai bine
  • Câştigat încrederea lui arătând recunoaştere faţă de succesele lui
  • Concentraţi-vă asupra abilitaţilor şi cunoştinţelor speciale
  • Apreciaţi progresul

Tipuri de angajaţi în salonul de înfrumusețareAngajaţii neimplicaţi

Angajaţii neimplicaţi prezintă lipsuri în ceea ce priveşte dedicarea faţă de muncă. Aceştia pot împărtăşi valorile şi scopul echipei dar le lipseşte precizia în ceea ce priveşte aşteptările postului pe care îl ocupă. Angajaţii neimplicaţi dau senzaţia că sunt doar în tranzit în cadrul echipei.

Profilul angajaţilor neimplicaţi:

  • Respecta regulile de bază
  • Incapacitate de a acţiona cu încredere
  • Reacţii şi dedicare cu nivel scăzut de risc
  • Lipsa sentimentului real al împlinirii
  • Discută deschis despre aspecte negative

Care este rolul managerului de salon în ceea ce priveşte angajaţii neimplicaţi:

  • De a analiza cerinţele fiecărui post
  • De a clarifica standardele fiecărui post
  • De a folosi dialogul pentru a obţine informaţii pentru soluţionarea problemei
  • De a măsura progresul către rezultate dorite evaluând performanţă

Tipuri de angajaţi în salonul de înfrumusețare  – Angajaţii total dezinteresaţi

Angajaţii total dezinteresaţi reprezintă o forţă negativă a firmei. Ei contribuie la nivelul ridicat de migraţie al personalului, productivitate scăzută şi pierderea clienţilor.  Angajaţii dezinteresaţi strica tot ce realizează colegii implicati şi stagnează dezvoltarea firmei. Ei sunt un obstacol real pentru satisfacerea cerinţelor clienţilor.

Profilul angajaţilor total dezinteresaţi:

  • Reacţia normală debutează cu o tendinţă de respingere
  • Nivel scăzut al încrederii
  • „eu sunt în regulă, ceilalţi nu sunt.”
  • Incapacitatea de a trece de la problemă la soluţionarea ei
  • Nivel scăzut al dedicării faţă de firmă
  • Izolare
  • Nu discuta deschis despre părerile negative

Care este rolul managerului de salon în ceea ce priveşte angajaţii total dezinteresaţi:

  • De a aborda problema cât mai repede posibil
  • De a discuta cu persoana în cauză despre cum se poate rezolva problema
  • Prezentaţi adevărata problemă clar, pentru a evita confuziile
  • De a ajuta persoană să înţeleagă că trebuie soluţionată problema
  • De a inspira încredere, discutând mai multe despre rezultate decât despre măsurile care trebuie luate pentru a le obţine

Indiferent ce tipuri de angajaţi în salonul de înfrumusețare ați identificat, vă oferim câteva idei şi sfaturi pentru implicarea cu succes a angajatilor în dezvoltarea unei afaceri profitabile:

  • Angajaţii de azi îşi doresc relaţii de parteneriat, nu subordonare
  • Fiecare angajat trebuie încurajat să devină mai performant
  • Un sistem eficient de management al performanţei, mai degrabă decât pedepsirea, îi ajută pe angajaţi să obţină succesul şi să contribuie la dezvoltarea afacerii
  • Cel mai eficient stil de conducere include antrenamentul zilnic, lăudarea a ceea ce este bun şi redirecţionarea eforturilor angajaţilor care merg pe calea greşită
  • În carieră, ca şi în viaţa personală, angajaţii îşi doresc să obţină rezultate şi să fie apreciaţi
  • Angajaţii implicaţi vor duce la clienţi fideli, care determină succesul salonului.

Inspirație și generare de oportunități pentru industria de înfrumusețare

Află idei noi de marketing pentru saloane, antreprenoriat, management, dezvoltarea afacerii & more

 

©2021 Egia Platformă cursuri online pentru industria beauty 

 

Suntem aici pentru tine

Dacă ai întrebări sau ai nevoie de informații pe care nu le-ai găsit aici, ne poți contacta.

Se trimit datele

Conectați-vă cu datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Creează cont