Ce vei învăța la cursul Tehnici de promovare pentru salonul tău
- modalități eficiente pentru promovarea salonului
- Obiectivele campaniilor de promovare a vânzărilor
- importanța forțelor de vânzare în promovarea imaginii salonului
- puterea marketingului intern
Descriere curs Tehnici de promovare pentru salonul tău
Promovarea reprezintă o componentă importantă a marketingului. Comunicarea eficientă poate influenţa comportamentul de cumpărare al clienţilor. Indiferent de dimensiunea salonului de înfrumuseţare, întreaga echipă trebuie să conştientizeze importanta comunicării permanente cu clienţii.
Activitatea de promovare este vitală pentru dezvoltarea firmei şi impunerea sa pe piaţă. Succesul depinde de politica de promovare adoptată şi de aplicarea acesteia. Alegerea mix-ului de promovare este un proces complex.
Orice activitate şi proces de comunicare cu clienţii influenţează direct sau indirect imaginea. Campaniile de promovare trebuie să fie flexibile, să poată fi optimizate pe parcursul derulării. Politica de promovare, compusă din diferite strategii şi tehnici, trebuie să urmărească în mod consecvent comunicarea cu clienţii, dezvoltarea imaginii firmei şi a unor relaţii benefice şi de lungă durată cu clienţii.
Efectele urmărite de campaniile de promovare depăşesc creşterea vânzării. Se pune accent pe comunicare şi imagine, pe crearea unui climat de încredere, favorabil pe termen lung dezvoltării activităţii salonului.
Pentru cine este cursul Tehnici de promovare pentru salon
- angajații care doresc să obţina o imagine bună a salonului
- specialiștii din industria de înfrumusețare
- angajații care doresc dezvoltarea relațiilor de lungă durată cu clienții
- angajații care sunt interesați de perfectioanare profesională
Cuprins curs Tehnici de promovare pentru salonul tău
Module 1 | Tehnici de promovare pentru salonul tău | |
---|---|---|
Află cum să obţii o imagine bună a salonului şi să dezvolţi relaţii benefice | ||
Lesson 1 | Tehnici de promovare pentru salonul beauty | |
Lesson 2 | Publicitatea | |
Lesson 3 | Relaţii publice | |
Lesson 4 | Promovarea vânzărilor | |
Lesson 5 | Marca | |
Lesson 6 | Manifestări promoţionale | |
Lesson 7 | Forţe de vânzare |
Module 2 | Suport curs | |
---|---|---|
Paleta de tehnici de promovare este extrem de bogată, şi cuprinde: publicitatea, promovarea vânzărilor, utilizarea mărcii, participarea la târguri şi expoziţii, relaţii publice, marketingul intern, sponsorizarea. Alegeţi şi adaptaţi tehnicile potrivite promovării şi dezvoltării afacerii dvs. Stabilirea unui mix de promovare depinde de experienţa şi inspiraţia celui care îl proiectează. | ||
Lesson 1 | Materiale suport Tehnici de promovare |
De ce să alegi cursul pe platforma e-learning Egia.ro
- Proiectăm și livrăm cursuri online de specialitate adaptate industriei de înfrumusețare.
- Ai libertatea de a accesa conținutul oriunde, oricând și de pe orice dispozitiv conectat la internet.
- Online e simplu! Înveți în ritmul tău!
Despre Trainer Ecaterina Milea
În cei peste 16 ani în care a avut roluri ce au variat de la reprezentant de vânzări, manager, trainer și antreprenor, Ecaterina Milea a acumulat o experiență valoroasă în ceea ce privește dezvoltarea unei afaceri. Între 2013 – 2015 Ecaterina Milea a susținut programe de training și consultanță pentru lansarea start-up-urilor în mai multe proiecte de dezvoltare, finanțate de UE prin programul POSDRU.
Pe calea antreprenoriatului a pornit în 2009 atunci când a înființat propria firmă de consultanță pentru management și afaceri. Este dezvoltator de programe de training specializate în cadrul platformei e-learning Egia, dedicată industriei beauty.
Pasiunea ei este să folosească ceea ce a învățat pentru a sprijini oamenii să obțină performanțe mai bune. Crede cu tărie în capacitatea fiecărui angajat de a învăța și de a crește.
Testimoniale platforma e-learning Egia
Training Fidelizarea Marketing revitalizant pentru salonul tau
„Un curs practic si util, o noua perspectiva asupra colaborarii cu clientii salonului. Nu credeam ca este posibil sa invat atat de multe lucruri de la clienti. Mereu mi-a fost teama sa le cer feedback.”
Testimoniale cursantii # Fidelizarea – marketing revitalizant pentru salonul tau
„Luna de luna, eu si colegele mele, alergam dupa clienti noi.
Am invatat in Fidelizarea – marketing revitalizant pentru salonul tau cat de importanta este relatia cu clientii actuali. Si cum pot acestia sa genereze alti clienti prin recomandari.”
Ce spun cursantii – Fidelizarea – marketing revitalizant pentru salonul tau
„Poti munci non-stop in salon si la sfarsitul lunii sa constati ca cifrele nu sunt de partea ta. Desi avem salonul deschis de aproape 3 ani, este prima data cand facem ceva pentru fidelizarea clientilor. Pentru mine si sotul meu cursul este foarte util. Avem mai multi clienti si vanzari mai mari.”
Dorina si Marcel, proprietari frizerie, cursanti Fidelizarea – marketing revitalizant pentru salonul tau
Ce spun cursantii – Fidelizarea – marketing revitalizant pentru salonul tau
„Vinzi mai mult, daca relatia cu clientul este una de prietenie. Iar cand ii faci sa rada clientii, clientii isi vor aminti de tine mai des. Plus ca iti „iarta” micile greseli.”
Elena D., tehnician unghii false, cursanta Fidelizarea – marketing revitalizant pentru salonul tau
Mi-a placut echilibrul teorie-practica in Cursul „Competențe Antreprenoriale”
Mi-a placut strategia prin care s-a desfasurat cursul, ca un joc interesant, totul bine gandit. Atmosfera calda, placuta, informatie clara si lucru in echipa.
Un curs „Competențe Antreprenoriale” foarte interesant. Pe intelesul oricui, cu metode de prezentare atragatoare.
Mi-ai placut informatiile si detaliile despre o afacere. și mai ales cum sa fii atent la multe lucruri care par neinsemnate. Un curs antrenant prin exercitiile practice si jocurile alese.