Training Online Customer Care (+pachet produse manichiura)

149.00 lei

10 în stoc

Descriere

Produse manichiura

GEL UV CONSTRUCTIE PINK 15 ML
GEL UV CLEAR PINK 15 ML
GEL UV FINISH 15 ML
CLEANER DEGRESANT GEL 100 ML
PRIMER  15 ML
GEL UV COLOR 5 G
PENSULA GEL NR. 6
FORFECUTA ANNCO 
SERVETELE UNGHII R1-500 BUC
PILA UNGHII  100-180

Training Online Customer Care

În cadrul acestui training online Customer Care  descoperi o serie de aspecte importante în definirea și implementarea unei strategii de comunicare eficientă și de impact cu clienții nemulțumiți  și de transformare a acestora în fani ai salonului.

  • modalități eficiente pentru o comunicare profesională și pentru întărirea relației cu clienții
  • tehnici de soluționare a problemelor și de retenție a clienților
  • pași practici pentru gestionarea situațiilor dificile și a reclamațiilor clienților
  • tehnici de comunicare cu diferitele tipologii de clienți

  • angajații care doresc să-și îmbunătățească calitățile de comunicare și relaționare cu clienții salonului
  • angajații care intră în contact direct cu clienții la recepție și pentru cei care interacționează cu clienții la telefon
  • angajații care doresc dezvoltarea relațiilor de lungă durată cu clienții
  • angajații care sunt interesați de perfectionare profesională
Module 1 Customer care este o bună strategie de marketing
Unit 1 De ce este atât de importantă grija față de client
Unit 2 Ce este conceptul de compatibilitate?
Unit 3 Cum poți descoperi cu ușurință cerințele și nevoile clienților
Module 2 Puncte de interacțiune cu clienții salonului
Unit 1 Cum să faci o primă impresie pozitivă cu rezultate de durată
Unit 2 Cum putem îmbunătăți experiența de interacțiune a clienților
Unit 3 Cum gestionezi relația cu clienții salonului
Module 3 Grija față de clienți este precum grădinăritul
Unit 1 Soluții utile pentru gestionarea eficientă a relației cu clienții
Unit 2 Cum putem maximiza impactul și succesul în customer care
Unit 3 Șase principii de bază ale bunelor maniere
Module 4 Diferența dintre a soluționa problemele, respectiv a ridica bariere de comunicare
Unit 1 Tehnici de comunicare cu clienții nemulțumiți
Unit 2 Cum poți gestiona eficient și cu impact reclamațiile și plângerile
Unit 3 Cuvinte pe care ar trebui să nu le folosești niciodată
Module 5 Feedback training online Customer Care
Unit 1 Evaluare training Customer care
SKU: CCPROMO12ANI Categorii: ,

©2021 Egia Platformă cursuri online pentru industria beauty 

 

Suntem aici pentru tine

Dacă ai întrebări sau ai nevoie de informații pe care nu le-ai găsit aici, ne poți contacta.

Se trimit datele

Conectați-vă cu datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Creează cont