Marketingul relației cu clienții își îndreaptă atenția către loialitatea clienților și dezvoltarea de relații pe termen lung cu aceștia. Salonul beauty trebuie să anticipeze ce produse sau servicii suplimentare are nevoie clientul, ce preț este dispus să plătească pentru produs sau serviciu și cum să crească valoarea companiei în ochii clientului. Marketingul relației cu clienții face parte din managementul relației cu clienții.

Ce este marketingul bazat pe relații?  

Marketingul bazat pe relații este o strategie menită să atragă și să păstreze clienții fideli. Se concentrează mai puțin pe vânzările unice și mai mult pe tehnicile de ansamblu, care încurajează loialitatea de brand și tranzacțiile repetate. Pentru reușită este nevoie să îți cunoști clienții și te asiguri că relațiile cultivate cu aceștia sunt avantajoase pentru ambele părți. 

Conform raportului de marketing al Econsultancy, 70% dintre companii sunt de acord că păstrarea unui client este mult mai ieftină decât atragerea unui client nou. Astfel, strategiile de marketing au ca scop crearea unei relații pe termen lung cu fiecare client al salonului.

Clienții au devenit cheia creșterii afacerii și a profitabilității. Marketingul relației cu clienții reprezintă strategia prin care salonul creează, menține și dezvoltă continuu relațiile cu clienții. Ajută afacerile să înțeleagă nevoile clienților și să implementeze strategii eficiente pentru a servi mai bine clienții. Dezvoltarea afacerii se bazează pe crearea de plus valoare pentru client.

Marketingul relației cu clienții este adesea gândit ca marketing one-to-one. Marketingul unu la unu înseamnă oferirea de servicii personalizate diferitelor segmente de clienți și, de asemenea, clienților individuali. Marketingul orientat spre client reprezintă o etapă superioară în dezvoltarea marketingului, exprimând o formă mai eficientă de satisfacere a nevoilor clienților.

Cum te poate ajuta marketingul relațiilor cu clienții?

Procesele integrate în marketingul relațiilor cu clienții construiesc, în fapt, o barieră protectoare în jurul clienților. Acesta se construiește prin dezvoltarea unei relații dintre client și salonul tău. Pe măsură ce această relație devine mai puternică crește și loialitatea clientului față de salonul tău. Acest lucru este deosebit de important, având în vedere mediul de afaceri puternic competitiv în care îți desfășori activitatea. Oferă servicii excelente pentru clienți. Se înțelege de la sine că atunci când experiența este mai bună de la început până la sfârșit, cu atât mai mari sunt șansele să revină și să te recomande și altora. 

Relaţia cu clientul se realizează printr­-o interacţiune continuă între client şi salonul de înfrumusețare, relaţie care trebuie dezvoltată şi cultivată. Prin alegerea strategiilor potrivite în marketingulul relațiilor cu clienții, poți contribui la definirea succesului salonului tău. 

Acțiunile de  marketing orientate către clienți îți vor genera o creștere în vânzări și  te vor ajuta să îți consolidezi brandul.

Consideră clientul în centru afacerii tale și gestionează interacțiunile eficient și agil pentru a îndeplini promisiunile față de clienți într-un mod consistent și profitabil.

©2024 Egia Platformă cursuri online pentru industria beauty 

 

Suntem aici pentru tine

Dacă ai întrebări sau ai nevoie de informații pe care nu le-ai găsit aici, ne poți contacta.

Se trimit datele

Conectați-vă cu datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Creează cont