Marketingul intern

Marketingul intern

Marketingul intern duce la creşterea loialităţii faţă de companie şi a longevităţii in salon. In plus angajaţii fericiţi aduc clienţi fericiţi.

Există numeroase definiţii ale marketingului intern. Astfel, Cahill trece în revista următoarele abordări relevante:

  • Marketingul intern – modalitate de creare a unui mediu intern ce sprijină conştiinţa de consumator şi abordarea de vânzări;
  • Marketingul intern – filosofie a managementului resurselor umane bazat pe perspectiva de marketing;
  • Marketingul intern – modalitate de vânzare a firmei către angajaţi.

 

Saloanele de înfrumuseţare, mari şi mici, trebuie să se asigure de fericirea (personală şi profesională) a angajaţilor lor. Managerii trebuie să înţeleagă cum munca le permite majorităţii oamenilor să obţină ceva care îi împlineşte personal, cu impact asupra moralului, motivaţiei şi calităţii vieţii.

Pentru fiecare angajat în parte, aceasta împlinire înseamnă ceva diferit. Pentru unii, fericirea vine din implicare în mai multe activităţi, solicitarea de păreri cu privire la politicile de marketing, sau aprecierea în fata clienţilor sau a colegilor.

Este, de asemenea, important să le amintim angajaţilor că sunt importanţi. Fiecare angajat joacă un rol în succesul companiei. Prin urmare, merită recunoaşterea pentru faptul că aduce plus-valoare.

Oamenii fericiţi au abilitatea de a face lucruri extraordinare. Şi, în lumea afacerilor, angajaţii fericiţi echivalează cu clienţi fericiţi. Ceea ce e bine şi pentru încasări.

Marketingul intern  duce la o cultură pozitivă a companiei.

Marketingul intern  pune managerul de salon în fața unei abordări strategice și este strâns legat de managementul resurselor umane. Efectul intern este valorificarea superioară a resurselor umane ale salonului și creșterea motivației angajaților.

Stimulaţi şi folosiţi ideile salariaţilor! Aflaţi în contact cu clienţii, salariaţii cunosc cel mai bine nevoile, aşteptările şi sugestiile clienţilor. Cercetările arată că firmele care oferă cele mai bune servicii sunt acelea care ascultă şi folosesc în practică ideile şi experienţa salariaţilor. Fiecare salon are unu sau mai mulţi angajaţi care sunt „campionii” serviciilor client de calitate. Susţineţi-i, popularizaţi-i şi recompensaţi-le comportamentul! Astfel veţi avea, pe ansamblu, un personal motivat şi orientat spre clientelă.

Angajații sunt ambasadori care vorbesc în numele mărcii. Cu toate acestea, multe saloane acordă foarte puțină atenție marketingului intern. Nu prea se ține cont de nevoia ca angajații să înțeleagă marca și să o comunice mai departe în mod corect. În multe cazuri, vânzarea mărcii în interiorul companiei este mai importantă decât vânzarea în exterior.

 

Găsești aici un articol despre Marketingul relaţional în industria de înfrumuseţare

Inspirație și generare de oportunități pentru industria de înfrumusețare

Află idei noi de marketing pentru saloane, antreprenoriat, management, dezvoltarea afacerii & more

 

©2021 Egia Platformă cursuri online pentru industria beauty 

 

Suntem aici pentru tine

Dacă ai întrebări sau ai nevoie de informații pe care nu le-ai găsit aici, ne poți contacta.

Se trimit datele

Conectați-vă cu datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Creează cont