management eficient.prioritati

Management eficient prin stabilirea priorităţilor 

Priorităţile reprezintă calea spre realizarea obiectivelor. Un management eficient prin priorități oferă harta care organizează şi direcţionează echipa salonului de înfrumusețare spre îndeplinirea obiectivelor. Când priorităţile sunt clare, angajaţii ştiu pe ce anume să se concentreze şi către ce anume să-şi canalizeze atenţia, energia, resursele.

Priorităţile adecvate ajuta managerul salonului de înfrumusețare să facă faţă solicitărilor constante care creează stres. Priorităţile oferă claritate întregii echipe. Fără management eficient, fără stabilirea priorităţilor, angajaţii pot încerca să facă totul, pierzând timp preţios şi energie cu lucruri care nu sunt importante.

 „Făcându-i pe angajați să înţeleagă problemele, obiectivele şi priorităţile afacerii, puteți să vă armonizați şi să vă sincronizați mai bine.”

Priorităţile trebuie grupate pe 4 criterii:

  • Ce este important
  • Ce este urgent
  • Ce este pe termen lung
  • Ce este pe termen scurt

 „A avea prea multe priorităţi este la fel cu a nu avea niciuna.”

Punerea în aplicare a priorităţilor necesita exersări constante şi disciplina. Managerul trebuie să se asigure că fiecare membru al echipei le acceptă, le înţelege şi  le urmează.

Stabilirea priorităţilor reprezință definirea drumului de urmat, alocarea resurselor, alinierea acţiunilor şi a tuturor energiilor pentru atingerea obiectivelor.

 

Management eficient prin planificarea timpului

Managerul eficient si organizat evită “capcanele de timp” folosind tehnici de planificare a timpului, adică:

  • Stabilește ţintele (obiectivele) pe care vrea să le atingă.
  • Stabilește care sunt obiectivele organizaţiei sale.
  • Identifică zonele cheie.
  • Formulează sarcinile.
  • Stabilește priorităţile.

Stabilirea obiectivelor concrete ajută la focalizarea forţelor asupra punctelor esenţiale. Obiectivele sunt proiecțiile  în viitor ale unor rezultate dorite. Ele veghează la bună desfășurare a acţiunilor prin care dorinţele pe care le presupun implicit sau explicit sunt satisfăcute.

Există diferite modele care atrag atenţia asupra caracteristicilor definitorii ale unui obiectiv bine stabilit. De exemplu, obiectivele formulate după modelul SMART trebuie să fie:

  • specifice – adică trebuie să precizeze ceea ce se urmărește a fi atins și standardele de analiză a rezultatelor;
  • măsurabile – adică să asigure monitorizarea progresului obţinut și analiza finalităţilor obţinute,
  • accesibile – adică să vizeze activităţi ce pot fi realizate, realiste,
  • recompensatoare – adică să precizeze motivele care susţin activitatea și beneficiile care pot fi obţinute prin ea,
  • delimitate în timp – adică să asigure finalizarea în timp util a activităţii.

 

Inspirație și generare de oportunități pentru industria de înfrumusețare

Află idei noi de marketing pentru saloane, antreprenoriat, management, dezvoltarea afacerii & more

 

©2021 Egia Platformă cursuri online pentru industria beauty 

 

Suntem aici pentru tine

Dacă ai întrebări sau ai nevoie de informații pe care nu le-ai găsit aici, ne poți contacta.

Se trimit datele

Conectați-vă cu datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Creează cont