Creează experiențe memorabile
Te ajutăm să înțelegi nevoile clienților, să îi cucerești și să ai agenda plină de clienți fideli.
Mai mulți clienți
- atragi mai mulți clienți în salon
- construiești relații valoroase
- dezvolți relații pe termen lung
- soluționezi eficient reclamațiile
Mai multe vizite
- utilizezi tehnici de influențare a clienților
- stăpânești metode de recuperare a clienților
- transformi reclamațiile în oportunități
- îmbunătățești experiența de interacțiune a clienților
Mai multe încasări
- identifici noi oportunități de creștere
- obții rezultate previzibile în vremuri pline de incertitudine
- reconfigurezi drumul spre succesul salonului
- crești performanța afacerii
Programe de training
Identifici ceea ce contează cel mai mult pentru clienții salonului.
Valorifici la maxim cei mai fideli și profitabili clienți.
Testimoniale
Training Fidelizarea Marketing revitalizant pentru salonul tau
„Un curs practic si util, o noua perspectiva asupra colaborarii cu clientii salonului. Nu credeam ca este posibil sa invat atat de multe lucruri de la clienti. Mereu mi-a fost teama sa le cer feedback.”
Testimoniale cursantii # Fidelizarea – marketing revitalizant pentru salonul tau
„Luna de luna, eu si colegele mele, alergam dupa clienti noi.
Am invatat in Fidelizarea – marketing revitalizant pentru salonul tau cat de importanta este relatia cu clientii actuali. Si cum pot acestia sa genereze alti clienti prin recomandari.”
Ce spun cursantii – Fidelizarea – marketing revitalizant pentru salonul tau
„Poti munci non-stop in salon si la sfarsitul lunii sa constati ca cifrele nu sunt de partea ta. Desi avem salonul deschis de aproape 3 ani, este prima data cand facem ceva pentru fidelizarea clientilor. Pentru mine si sotul meu cursul este foarte util. Avem mai multi clienti si vanzari mai mari.”
Dorina si Marcel, proprietari frizerie, cursanti Fidelizarea – marketing revitalizant pentru salonul tau
Ce spun cursantii – Fidelizarea – marketing revitalizant pentru salonul tau
„Vinzi mai mult, daca relatia cu clientul este una de prietenie. Iar cand ii faci sa rada clientii, clientii isi vor aminti de tine mai des. Plus ca iti „iarta” micile greseli.”
Elena D., tehnician unghii false, cursanta Fidelizarea – marketing revitalizant pentru salonul tau
Mi-a placut echilibrul teorie-practica in Cursul „Competențe Antreprenoriale”
Mi-a placut strategia prin care s-a desfasurat cursul, ca un joc interesant, totul bine gandit. Atmosfera calda, placuta, informatie clara si lucru in echipa.