crești venitul în salonul de manichiură

Cum să crești venitul în salonul de manichiură

 

Pentru a avea un salon de manichiură profitabil vei depune efort constant pentru a avea mai multe venituri.  Dacă vrei să crești venitul în salonul de manichiură ai două variante: fie vinzi mai mult, fie vinzi mai scump. Atragerea de noi clienți și menținerea celor actuali te vor ajuta la creșterea cash flow-ului. Analizează-ți oferta curentă și calitatea serviciilor oferite în salon pentru a identifica modificările care se impun.

Compară prețurile cu cele ale concurenților. Dacă ești la limita inferioară, crește ușor prețurile. Crești venitul în salon pentru că vei câștiga mai mult pe client. Vei rămâne un salon de manichiură competitiv pe piață.

Rămâi la curent cu tendințele în manichiură pentru a le oferi clienților cele mai bune sfaturi. Participă la târguri și workshop-uri de specialitate. Abonează-te la newsletter pe site-urile de profil.

Tratează fiecare client cu deosebită atenție. Oferă-le o experiență relaxantă și plăcută. Poți să crești venitul în salonul de manichiură prin vizitele repetate ale clienților și prin recomandările acestora. Nimic nu este mai eficient ca discuțiile cu clienții, dacă vrei să înțelegi ceea ce contează într-adevăr pentru ei.

Dialogul, în multiplele lui forme, este cheia în afacerea centrată pe client.

Oferă servicii complete de manichiură și pedichiură. În oferta salonului de manichiură se vor regăsi servicii de manichiură și pedichiură clasică, manichiură gel și acril, manichiură spa, manichiură semi-permanență. Dacă spațiul îți permite poți stabili colaborări cu make up artiști su cosmeticiene pentru a atrage mai mulți clienți.

Amenajează un spațiu de vânzare produse de îngrijire unghii. Pregătește seturi de produse. Ele pot fi cumpărate atât pentru uzul clienților, cât și pentru a fi oferite cadou. Poți să crești venitul în salonul de manichiură și prin comercializarea de carduri cadou.

Creează, păstrează și utilizează eficient o bază de date cu clienții salonului. Trimite-le mulțumiri, reduceri speciale, invitații la evenimente. Dă-le motive clienților să revină și astfel crești venitul în salonul de manichiură.

Dacă încă nu ai unul, acum este momentul să ai un site web profesional cu informații cheie. Adaugă și link-uri către profilurile salonului din rețelele sociale. Oferă-le clienților posibilitatea de abonare la newsletter.

Pregătește promoții și reduceri de preț pentru a aduce noi clienți și pentru a-i fideliza pe cei actuali. Pregătește aceste oferte și reduceri cu atenție. Dacă oferi reduceri prea mari, vei avea salonul plin, dar nu vei încasa suficient pentru a acoperi costurile.

Alege locația salonului de manichiură într-o zonă cu vad, dacă este posibil. Amenajează salonul cu gust, astfel încât clienții să revină cu plăcere. Asigură-te că locația salonului tău de manichiură este ușor accesibilă. Oferă informații cât mai detaliate despre locație atât pe site cât și pe paginile din rețelele sociale.

Inspirație și generare de oportunități pentru industria de înfrumusețare

Află idei noi de marketing pentru saloane, antreprenoriat, management, dezvoltarea afacerii & more

 

©2021 Egia Platformă cursuri online pentru industria beauty 

 

Suntem aici pentru tine

Dacă ai întrebări sau ai nevoie de informații pe care nu le-ai găsit aici, ne poți contacta.

Se trimit datele

Conectați-vă cu datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Creează cont