Beauty Business Masterclass

Beauty Business Masterclass

Ce contine pachetul Beauty Business Masterclass

✅  50 de materiale video grupate în 3 cursuri online:

➡️ Cursul ReStart Salon – Cum poți transforma criza într-o oportunitate de creștere profitabilă

➡️ Cursul Fidelizarea. Marketing revitalizant pentru salonul tău – 80 de strategii și tehnici pentru câștigarea fidelitătii clienților și dezvoltarea relațiilor de lungă durată

➡️ Cursul Customer Care – Tehnici valoroase de relaționare și comunicare cu clienții salonului de înfrumusețare

ReStart Salon

Cum poți transforma criza într-o oportunitate de creștere profitabilă

training online ReStart Salon

Descriere curs ReStart Salon

Industria de infrumusetare se confrunta cu multe provocari in aceste vremuri imprevizibile. Saloanele sunt intepenite intr-un context economic fara precedent.

Acţiunea la întâmplare, fără direcţie şi fără obiective precise, este de natură să genereze rezultate imprevizibile şi riscante cu efecte nefavorabile.

Puteţi obţine rezultate previzibile în aceste vremuri pline de incertitudine dacă sunteţi competitiv, setat pe oportunităţi si pregatit sa apasati butonul “ReStart” pentru a reconfigura drumul catre succesul salonului!

Ce vei învăța la cursul ReStart Salon

  • Cum poți adapta contextul actual procesului de retenție a clienților
  • Cum poți depăși cele 3 pericole ale crizei actuale
  • Care este sursa ta de creștere profitabilă
  • Cum poți obţine rezultate previzibile pe timp de criză
  • Cele 4 căi prin care activitățile de marketing pot mari valoarea pe viață a clienților
  • Cum să te reinventezi folosind modelul de schimbare 7S

Fidelizarea

80 de strategii și tehnici pentru câștigarea fidelitătii clienților și dezvoltarea relațiilor de lungă durată

Fidelizarea marketing revitalizant pentru salonul tau

Descriere curs Fidelizarea Marketing revitalizant pentru salonul tau

Adevărul este că angajații din industria serviciilor de înfrumusețare se află mereu sub presiunea concurenței. Fiecare întâlnire cu clientul poate fi un succes sau un dezastru. De fiecare dată când un client ne trece pragul, fie dezvoltăm, fie erodam, o relație.

Diferența între a fi un salon mediocru sau unul de top depinde de entuziasmul pe care îl ai pentru a imbunătătii lucrurile, pentru că succesul în fidelizare nu constă în a nu primii nici o reclamație, ci în a reuși să le transformi în oportunităti.

Ideile prezentate în acest curs sunt accesibile și orice membru al echipei salonului le poate folosi pentru a contribui la creșterea performanței afacerii. Dacă dai dovadă de pasiune și energie, dacă îți plac oamenii, dacă îți păsa de  satisfacția pe care o oferi clienților, ai o sansă reală să dezvolți relații durabile cu clienții.

Ce vei învăța la cursul Fidelizarea Marketing revitalizant pentru salonul tau

  • vei cunoaște cele 6 elemente din cercul fidelizării clienților
  • vei învăța matricea ABCD și analiza RFS
  • vei învăța să utilizezi tehnici de influențare a așteptărilor clienților
  • vei învăța tehnici de gestionare a situatilor dificile
  • vei învăța cum să trasnformi ultima parte a tranzacției într-una pozitivă și motivantă
  • vei învăța să stăpânești tehnici de recuperare a clienților
  • vei învăța cum să urmărești evoluția comportamentului angajaților față de clienți
  • vei învăța cei 4R pentru un progres continuu în fidelizarea clienților

Customer Care

Tehnici valoroase de relaționare și comunicare cu clienții

Customer Care

Descriere curs Customer Care

Cele mai multe saloane de înfrumusețare eșuează în dezvoltarea relațiilor de lungă durată cu clienții. Cauzele sunt multiple, dar cele mai multe derivă din insuficienta identificare a nevoilor clienților, din încapacitatea de a oferii soluții concrete la aceste probleme și nu în ultimul rând din încapacitatea de a trata obiecțiile primite.

Astăzi mai mult ca niciodată atenția pe care o acorzi clienților tăi poate fi un ingredient de succes pentru afacerea ta sau dimpotrivă neglijarea nevoilor și lipsa promptitudinii în satisfacerea așteptărilor lor se poate transforma într-o sursă sigură de eșec pe termen lung.

În cadrul acestui curs online veți descoperi o serie de aspecte importante în definirea și implementarea unei strategii de comunicare eficientă și de impact cu clienții nemulțumiți  și de transformare a acestora în fani ai salonului.

Ce vei învăța la cursul Customer Care

  • modalități eficiente pentru o comunicare profesională și pentru întărirea relației cu clienții
  • tehnici de soluționare a problemelor și de retenție a clienților
  • pași practici pentru gestionarea situațiilor dificile și a reclamațiilor clienților
  • tehnici de comunicare cu diferitele tipologii de clienți

Ce contine pachetul Beauty Business Masterclass

✅  50 de materiale video grupate în 3 cursuri online: 

➡️ Cursul ReStart Salon – Cum poți transforma criza într-o oportunitate de creștere profitabilă

➡️ Cursul Fidelizarea. Marketing revitalizant pentru salonul tău – 80 de strategii și tehnici pentru câștigarea fidelitătii clienților și dezvoltarea relațiilor de lungă durată 

➡️ Cursul Customer Care – Tehnici valoroase de relaționare și comunicare cu clienții salonului de înfrumusețare

Ce bonusuri contine pachetul Beauty Business Masterclass

✅ Bonus 1: Marketing pentru salonul tău

✅ Bonus 2: 31 Sfaturi și idei de marketing pentru saloane

✅ Bonus 3: Tehnici de promovare pentru salonul tău

Poti cumpara pachetul Beauty Business Masterclass

➡️ Cursul ReStart Salon – Cum poți transforma criza într-o oportunitate de creștere profitabilă (Preț individual 400 lei)

➡️ Cursul Fidelizarea. Marketing revitalizant pentru salonul tău – 80 de strategii și tehnici pentru câștigarea fidelitătii clienților și dezvoltarea relațiilor de lungă durată (Preț individual 800 lei)

➡️ Cursul Customer Care – Tehnici valoroase de relaționare și comunicare cu cliențiisalonului de înfrumusețare (Preț individual 400 lei)

Preț promoțional 1600 lei 500 lei

❗ Prețul este adaptat contextului actual, de aceea este atât de mic în această criză!

De ce să alegi cursul pe platforma e-learning Egia.ro

  • Proiectăm și livrăm cursuri online de specialitate adaptate industriei de înfrumusețare.
  • Ai libertatea de a accesa conținutul oriunde, oricând și de pe orice dispozitiv conectat la internet.
  • Online e simplu! Înveți în ritmul tău!

Testimoniale platforma e-learning Egia

©2020  #StratEGIA dezvoltării afacerii tale!

Egia  - platformă educațională dedicată profesioniștilor  din industria de înfrumusețare

Suntem aici pentru tine

Ne poți scrie un e-mail și îți vom răspunde cât de repede putem.

Se trimit datele

Conectați-vă cu datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Creează cont