Ce contine pachetul Beauty Business Masterclass
✅ 50 de materiale video grupate în 3 cursuri online:
➡️ Cursul ReStart Salon – Cum poți transforma criza într-o oportunitate de creștere profitabilă
➡️ Cursul Fidelizarea. Marketing revitalizant pentru salonul tău – 80 de strategii și tehnici pentru câștigarea fidelitătii clienților și dezvoltarea relațiilor de lungă durată
➡️ Cursul Customer Care – Tehnici valoroase de relaționare și comunicare cu clienții salonului de înfrumusețare
Descriere curs ReStart Salon
Industria de infrumusetare se confrunta cu multe provocari in aceste vremuri imprevizibile. Saloanele sunt intepenite intr-un context economic fara precedent.
Acţiunea la întâmplare, fără direcţie şi fără obiective precise, este de natură să genereze rezultate imprevizibile şi riscante cu efecte nefavorabile.
Puteţi obţine rezultate previzibile în aceste vremuri pline de incertitudine dacă sunteţi competitiv, setat pe oportunităţi si pregatit sa apasati butonul “ReStart” pentru a reconfigura drumul catre succesul salonului!
Ce vei învăța la cursul ReStart Salon
- Cum poți adapta contextul actual procesului de retenție a clienților
- Cum poți depăși cele 3 pericole ale crizei actuale
- Care este sursa ta de creștere profitabilă
- Cum poți obţine rezultate previzibile pe timp de criză
- Cele 4 căi prin care activitățile de marketing pot mari valoarea pe viață a clienților
- Cum să te reinventezi folosind modelul de schimbare 7S
Descriere curs Fidelizarea Marketing revitalizant pentru salonul tau
Adevărul este că angajații din industria serviciilor de înfrumusețare se află mereu sub presiunea concurenței. Fiecare întâlnire cu clientul poate fi un succes sau un dezastru. De fiecare dată când un client ne trece pragul, fie dezvoltăm, fie erodam, o relație.
Diferența între a fi un salon mediocru sau unul de top depinde de entuziasmul pe care îl ai pentru a imbunătătii lucrurile, pentru că succesul în fidelizare nu constă în a nu primii nici o reclamație, ci în a reuși să le transformi în oportunităti.
Ideile prezentate în acest curs sunt accesibile și orice membru al echipei salonului le poate folosi pentru a contribui la creșterea performanței afacerii. Dacă dai dovadă de pasiune și energie, dacă îți plac oamenii, dacă îți păsa de satisfacția pe care o oferi clienților, ai o sansă reală să dezvolți relații durabile cu clienții.
Ce vei învăța la cursul Fidelizarea Marketing revitalizant pentru salonul tau
- vei cunoaște cele 6 elemente din cercul fidelizării clienților
- vei învăța matricea ABCD și analiza RFS
- vei învăța să utilizezi tehnici de influențare a așteptărilor clienților
- vei învăța tehnici de gestionare a situatilor dificile
- vei învăța cum să trasnformi ultima parte a tranzacției într-una pozitivă și motivantă
- vei învăța să stăpânești tehnici de recuperare a clienților
- vei învăța cum să urmărești evoluția comportamentului angajaților față de clienți
- vei învăța cei 4R pentru un progres continuu în fidelizarea clienților
Descriere curs Customer Care
Cele mai multe saloane de înfrumusețare eșuează în dezvoltarea relațiilor de lungă durată cu clienții. Cauzele sunt multiple, dar cele mai multe derivă din insuficienta identificare a nevoilor clienților, din încapacitatea de a oferii soluții concrete la aceste probleme și nu în ultimul rând din încapacitatea de a trata obiecțiile primite.
Astăzi mai mult ca niciodată atenția pe care o acorzi clienților tăi poate fi un ingredient de succes pentru afacerea ta sau dimpotrivă neglijarea nevoilor și lipsa promptitudinii în satisfacerea așteptărilor lor se poate transforma într-o sursă sigură de eșec pe termen lung.
În cadrul acestui curs online veți descoperi o serie de aspecte importante în definirea și implementarea unei strategii de comunicare eficientă și de impact cu clienții nemulțumiți și de transformare a acestora în fani ai salonului.
Ce vei învăța la cursul Customer Care
- modalități eficiente pentru o comunicare profesională și pentru întărirea relației cu clienții
- tehnici de soluționare a problemelor și de retenție a clienților
- pași practici pentru gestionarea situațiilor dificile și a reclamațiilor clienților
- tehnici de comunicare cu diferitele tipologii de clienți
Ce contine pachetul Beauty Business Masterclass
✅ 50 de materiale video grupate în 3 cursuri online:
➡️ Cursul ReStart Salon – Cum poți transforma criza într-o oportunitate de creștere profitabilă
➡️ Cursul Fidelizarea. Marketing revitalizant pentru salonul tău – 80 de strategii și tehnici pentru câștigarea fidelitătii clienților și dezvoltarea relațiilor de lungă durată
➡️ Cursul Customer Care – Tehnici valoroase de relaționare și comunicare cu clienții salonului de înfrumusețare
Ce bonusuri contine pachetul Beauty Business Masterclass
✅ Bonus 1: Marketing pentru salonul tău
✅ Bonus 2: 31 Sfaturi și idei de marketing pentru saloane
✅ Bonus 3: Tehnici de promovare pentru salonul tău
Poti cumpara pachetul Beauty Business Masterclass
➡️ Cursul ReStart Salon – Cum poți transforma criza într-o oportunitate de creștere profitabilă (Preț individual 400 lei)
➡️ Cursul Fidelizarea. Marketing revitalizant pentru salonul tău – 80 de strategii și tehnici pentru câștigarea fidelitătii clienților și dezvoltarea relațiilor de lungă durată (Preț individual 800 lei)
➡️ Cursul Customer Care – Tehnici valoroase de relaționare și comunicare cu cliențiisalonului de înfrumusețare (Preț individual 400 lei)
Preț promoțional 1600 lei 740 lei
De ce să alegi cursul pe platforma e-learning Egia.ro
- Proiectăm și livrăm cursuri online de specialitate adaptate industriei de înfrumusețare.
- Ai libertatea de a accesa conținutul oriunde, oricând și de pe orice dispozitiv conectat la internet.
- Online e simplu! Înveți în ritmul tău!
Testimoniale platforma e-learning Egia
Training Fidelizarea Marketing revitalizant pentru salonul tau
“Un curs practic si util, o noua perspectiva asupra colaborarii cu clientii salonului. Nu credeam ca este posibil sa invat atat de multe lucruri de la clienti. Mereu mi-a fost teama sa le cer feedback.”
Testimoniale cursantii # Fidelizarea – marketing revitalizant pentru salonul tau
„Luna de luna, eu si colegele mele, alergam dupa clienti noi.
Am invatat in Fidelizarea – marketing revitalizant pentru salonul tau cat de importanta este relatia cu clientii actuali. Si cum pot acestia sa genereze alti clienti prin recomandari.”
Ce spun cursantii – Fidelizarea – marketing revitalizant pentru salonul tau
„Poti munci non-stop in salon si la sfarsitul lunii sa constati ca cifrele nu sunt de partea ta. Desi avem salonul deschis de aproape 3 ani, este prima data cand facem ceva pentru fidelizarea clientilor. Pentru mine si sotul meu cursul este foarte util. Avem mai multi clienti si vanzari mai mari.”
Dorina si Marcel, proprietari frizerie, cursanti Fidelizarea – marketing revitalizant pentru salonul tau
Ce spun cursantii – Fidelizarea – marketing revitalizant pentru salonul tau
„Vinzi mai mult, daca relatia cu clientul este una de prietenie. Iar cand ii faci sa rada clientii, clientii isi vor aminti de tine mai des. Plus ca iti „iarta” micile greseli.”
Elena D., tehnician unghii false, cursanta Fidelizarea – marketing revitalizant pentru salonul tau
Mi-a placut echilibrul teorie-practica in Cursul „Competențe Antreprenoriale”
Mi-a placut strategia prin care s-a desfasurat cursul, ca un joc interesant, totul bine gandit. Atmosfera calda, placuta, informatie clara si lucru in echipa.
Un curs „Competențe Antreprenoriale” foarte interesant. Pe intelesul oricui, cu metode de prezentare atragatoare.
Mi-ai placut informatiile si detaliile despre o afacere. și mai ales cum sa fii atent la multe lucruri care par neinsemnate. Un curs antrenant prin exercitiile practice si jocurile alese.