Strategia de branding a salonului

Strategia  de branding a salonului

Strategia  de branding a salonului reprezintă o componentă importantă a  activități de marketing.  Sarcina principală a brandului este să îl facă pe client fericit și să crească vânzările. Strategia  de branding a salonului se concentrează în primul rând pe construirea unei imagini favorabile în rândul clienților. Apoi să le asigure clienților o experiență de brand pozitivă.

Strategia  de branding a salonului – 4 sfaturi practice

Înțelege nevoile și dorințele clienților

În timp ce mulți proprietari de salon cred că ei definesc marca, realitatea este alta. Clienții definesc brandul pe baza interacțiunilor și experiențelor lor. Înțelegerea cât mai clară a nevoilor și dorințelor clienților te poate ajuta să creezi experiențe care să definească imaginea de marca dorită.

Dacă vrei să transmiți o imagine de lux vei transmite acest lucru prin logo, materiale de marketing, prin felul în care sunt îmbrăcați angajații, prin designul salonului. Vei lua în considerare fiecare punct de interacțiune directă și indirectă a clientului. Pentru a înțelege nevoile și dorințele clienților este importantă comunicarea cu acesta.

Identifică poziția dorită a brandului în raport cu concurența

Este important ca proprietar al salonului să te poziționezi în raport cu saloanele concurente de pe piață. În funcție de abordarea adaptată de saloanele concurente din apropiere e bine să îți stabilești o abordare personală. Prin înțelegerea  modului în care sunt poziționați concurenții și a ceea ce este important pentru clienți, vei adopta o poziție care să te ajute să ieși în evidență.

Implementează consistența pe canalele de marketing

Consistența este esențială pentru a asigura succesul brandului. Marca salonului tău va fi construită pe baza multiplelor interacțiuni sau puncte de contact între tine și clienții actuali și potențiali. Asigură-te că fiecare interacțiune pe care clientul o are cu salonul este consecventă și concepută pentru a susține imaginea de brand dorită. Clienții sunt implicați din ce în ce mai mult în procesul de comunicare cu brandurile.

Implică clienții în consolidarea mărcii

Clienții salonului au puterea de a consilida brandul devenind ambasadori. Clienții mulțumiți vor spune și altora, iar marketingul din gură în gură întărește brandul. Poți încuraja clienții prin programe de recomandare oferind stimulente. Managementul brandului este un proces continuu care începe și se termină cu clientul.

Cu cât vei face mai multe pentru a cimenta imaginea de brand a salonului, cu atât sunt mai mari șansele ca aceștia să împărtășească experiențe pozitive. Acestea te vor ajuta să consolidezi imaginea de brand.

Într-o piață competitivă, este important să identifici imaginea de brand și să o cimentezi în mintea clienților.

Inspirație și generare de oportunități pentru industria de înfrumusețare

Află idei noi de marketing pentru saloane, antreprenoriat, management, dezvoltarea afacerii & more

 

Suntem aici pentru tine

Ne poți scrie un e-mail și îți vom răspunde cât de repede putem.

Se trimit datele

©2018  #StratEGIA dezvoltării afacerii tale!

Egia  - platformă educațională dedicată persoanelor din industria de înfrumusețare

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account