Politica de promovare a salonului

Politica de promovare a salonului

Promovarea este vitală pentru dezvoltarea salonului şi impunerea sa pe piaţă. Succesul depinde de politica de promovare a salonului adoptată şi de aplicarea acesteia. Alegerea mix-ului de promovare adecvat este un proces complex.

Orice activitate şi proces de comunicare cu clienţii influenţează direct sau indirect imaginea. Campaniile de promovare trebuie să fie flexibile, să poată fi optimizate pe parcursul derulării. Politica de promovare, compusă din diferite strategii şi tehnici, trebuie să urmărească în mod consecvent comunicarea cu clienţii, dezvoltarea imaginii firmei şi a unor relaţii benefice şi de lungă durată cu clienţii.

Nu există o reţetă universal valabilă, care să asigure succesul în promovare. Cei mai importanţi factori care influenţează deciziile privind dezvoltarea campaniilor de promovare sunt: obiectivele fixate, publicul ţintă, experienţa în domeniu.

Efectele urmărite de campaniile de promovare depăşesc creşterea vânzării. Se pune accent pe comunicare şi imagine, pe crearea unui climat de încredere, favorabil pe termen lung dezvoltării activităţii salonului.

Politica de promovare a salonului poate îmbrăca următoarele forme

 

  • Promovarea salonului – urmăreşte crearea şi dezvoltarea imaginii firmei, creşterea încrederii clienţilor.
  • Promovarea ofertelor salonului – se axează pe prezentarea ofertei şi pe capacitatea salonului de a satisface optim dorinţele şi nevoile clienţilor.
  • Promovarea mărcii – are în vedere impunerea imaginii de marca, prin asocierea mărcii cu un set de caracteristici şi valori.
  • Promovarea mixtă – se urmăreşte dezvoltarea simultană atât a imaginii firmei, a ofertei şi a mărcii.

Imaginea este un element important care influenţează hotărâtor comportamentul clienţilor potenţiali. De aceea este important să construiţi o imagine puternică, bine individualizată comparativ cu concurenţa. Soluţia este proiectarea şi derularea unor campanii originale, care să surprindă în mod plăcut clienţii şi să îi atragă în salonul dvs. Direcţiile pe care trebuie să se axeze promovarea trebuie să fie prezenţa permanentă în mintea clienţilor, fidelizarea clienţilor şi obţinerea încrederii clienţilor.

Politica de promovare a salonului poate cuprinde: publicitatea, promovarea vânzărilor, utilizarea mărcii, participarea la târguri şi expoziţii, relaţii publice, marketingul intern, sponsorizarea. Alegeţi şi adaptaţi tehnicile potrivite promovării şi dezvoltării salonului dvs.! Stabilirea unui mix de promovare depinde de experienţa şi inspiraţia celui care îl proiectează.

Inspirație și generare de oportunități pentru industria de înfrumusețare

Află idei noi de marketing pentru saloane, antreprenoriat, management, dezvoltarea afacerii & more

 

Suntem aici pentru tine

Ne poți scrie un e-mail și îți vom răspunde cât de repede putem.

Se trimit datele

©2019  #StratEGIA dezvoltării afacerii tale!

Egia  - platformă educațională dedicată persoanelor din industria de înfrumusețare

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account