Training online Fidelizarea Marketing revitalizant pentru salonul tau

792.00 lei

80 de strategii și tehnici pentru câștigarea fidelității clienților și dezvoltarea relaţiilor de lungă durată.

Descriere

Training online Fidelizarea Marketing revitalizant pentru salonul tau

În cadrul acestui training online –  Fidelizarea Marketing revitalizant pentru salonul tău – vei afla care sunt punctele cheie care trebuie corectate, înlocuite sau îmbunătăţite în relația cu clienții, pentru ca întreg procesul  fidelizării să funcţioneze eficient.

  • vei învăța cum să implementezi programe de determinare a satisfacție clientului
  • vei afla metode de evaluare a nivelului fidelității clienților
  • vei cunoaște cele 6 elemente din cercul fidelizării clienților
  • vei implementa meritocratia în strategia salonului tău
  • vei învăța să utilizezi tehnici de influențare a așteptărilor clienților
  • vei învăța să stăpânești tehnici de recuperare a clienților
  • vei învăța cei 4R pentru un progres continuu în fidelizarea clienților
  • ai din ce în ce mai multă nevoie să-i convingi pe clienţi să aibă încredere că o să le oferi beneficii mai valoroase decât banii pe care îi vor plăti
  • marketingul nu este tocmai partea favorită a activităţii tale
  • eşti conştient de faptul că, în mediul de afaceri din zilele noastre, serviciile bune nu se vând singure
  • clienţii nu revin atât de des pe cât ai dori
  • crezi că tehnicile fidelizării te pot ajuta să-ţi îmbunătăţeşti considerabil relaţia cu clienţii
  • vrei să înveţi cum să măreşti numărul de bariere de plecare
Module 1 Start in Fidelizarea clientilor
Unit 1 Primii pasi in fidelizare
Unit 2 Succesul in programele de fidelizare
Module 2 Identificarea noilor oportunitati
Unit 1 Cercul fidelizarii clientilor
Unit 2 Nivelul fidelitatii si gradul de satisfactie
Unit 3 Feedback-ul si gestionarea situatiilor dificile
Module 3 Serviciile bune nu se vand de la sine
Unit 1 Avantajul durabil si avantajul competitiv
Unit 2 Nu se admite calificativul „satisfacator”
Module 4 Cum sa le oferim clientilor ceea ce isi doresc
Unit 1 Tipologii de clienti
Unit 2 Cerintele clientilor si tehnici de influentare a asteptarilor
Module 5 Evaluarea pozitiei clientului
Unit 1 Cercetarea si segmentarea de piata
Unit 2 Matricea ABCD si Analiza RFS
Unit 3 Migratia clientilor si tehnici de a-i recastiga
Module 6 Pune-te in locul clientului
Unit 1 Empatia si decizia de cumparare
Unit 2 Caracterul relational si asocierea pozitiva
Module 7 Interactiunea cu clientul
Unit 1 Optimizarea relatiilor cu clientii
Unit 2 Abordarea clientilor de la intampinare pana la despartire
Unit 3 Mentinerea contactului regulat cu clientul
Unit 4 Actul gratuit
Module 8 De la client potential la client fidel
Unit 1 Cele 4 trepte emotionale care induc fidelitatea clientilor
Unit 2 Castigarea fidelitatii clientilor
Unit 3 Meritocratia clientilor
Unit 4 Tiparul SPIN
Module 9 Faceti-va angajatii fericiti si veti obtine fidelizare
Unit 1 Cultura organizationala
Unit 2 Angajatii satisfacuti creeaza clienti satisfacuti
Unit 3 Principii de baza ale bunelor maniere in salon
Unit 4 Efectul WOW
Module 10 Strategii de impact
Unit 1 Marketingul motivational
Unit 2 Strategii de impact
Module 11 Cei 4R pentru reusita in fidelizare
Unit 1 Cei 4R pentru reusita in fidelizare

Suntem aici pentru tine

Ne poți scrie un e-mail și îți vom răspunde cât de repede putem.

Se trimit datele

©2018  #StratEGIA dezvoltării afacerii tale!

Egia  - platformă educațională dedicată persoanelor din industria de înfrumusețare

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account