Training online Fidelizarea Marketing revitalizant pentru salonul tau

200.00 lei

Descriere

Training online Fidelizarea Marketing revitalizant pentru salonul tau

În cadrul acestui Training online Fidelizarea Marketing revitalizant pentru salonul tau – vei afla care sunt punctele cheie care trebuie corectate, înlocuite sau îmbunătăţite în relația cu clienții, pentru ca întreg procesul  fidelizării să funcţioneze eficient.

  • vei învăța cum să implementezi programe de determinare a satisfacție clientului
  • vei afla metode de evaluare a nivelului fidelității clienților
  • vei cunoaște cele 6 elemente din cercul fidelizării clienților
  • vei implementa meritocratia în strategia salonului tău

  • vei învăța să utilizezi tehnici de influențare a așteptărilor clienților
  • vei învăța să stăpânești tehnici de recuperare a clienților
  • vei învăța cei 4R pentru un progres continuu în fidelizarea clienților
  • ai din ce în ce mai multă nevoie să-i convingi pe clienţi să aibă încredere că o să le oferi beneficii mai valoroase decât banii pe care îi vor plăti
  • marketingul nu este tocmai partea favorită a activităţii tale
  • eşti conştient de faptul că, în mediul de afaceri din zilele noastre, serviciile bune nu se vând singure
  • clienţii nu revin atât de des pe cât ai dori

  • crezi că tehnicile fidelizării te pot ajuta să-ţi îmbunătăţeşti considerabil relaţia cu clienţii
  • vrei să înveţi cum să măreşti numărul de bariere de plecare
Module 1 Start in Fidelizarea clientilor
Unit 1 Primii pasi in fidelizare
Unit 2 Succesul in programele de fidelizare
Module 2 Identificarea noilor oportunitati
Unit 1 Cercul fidelizarii clientilor
Unit 2 Nivelul fidelitatii si gradul de satisfactie
Unit 3 Feedback-ul si gestionarea situatiilor dificile
Module 3 Serviciile bune nu se vand de la sine
Unit 1 Avantajul durabil si avantajul competitiv
Unit 2 Nu se admite calificativul „satisfacator”
Module 4 Cum sa le oferim clientilor ceea ce isi doresc
Unit 1 Tipologii de clienti
Unit 2 Cerintele clientilor si tehnici de influentare a asteptarilor
Module 5 Evaluarea pozitiei clientului
Unit 1 Cercetarea si segmentarea de piata
Unit 2 Matricea ABCD si Analiza RFS
Unit 3 Migratia clientilor si tehnici de a-i recastiga
Module 6 Pune-te in locul clientului
Unit 1 Empatia si decizia de cumparare
Unit 2 Caracterul relational si asocierea pozitiva
Module 7 Interactiunea cu clientul
Unit 1 Optimizarea relatiilor cu clientii
Unit 2 Abordarea clientilor de la intampinare pana la despartire
Unit 3 Mentinerea contactului regulat cu clientul
Unit 4 Actul gratuit
Module 8 De la client potential la client fidel
Unit 1 Cele 4 trepte emotionale care induc fidelitatea clientilor
Unit 2 Castigarea fidelitatii clientilor
Unit 3 Meritocratia clientilor
Unit 4 Tiparul SPIN
Module 9 Faceti-va angajatii fericiti si veti obtine fidelizare
Unit 1 Cultura organizationala
Unit 2 Angajatii satisfacuti creeaza clienti satisfacuti
Unit 3 Principii de baza ale bunelor maniere in salon
Unit 4 Efectul WOW
Module 10 Strategii de impact
Unit 1 Marketingul motivational
Unit 2 Strategii de impact
Module 11 Cei 4R pentru reusita in fidelizare
Unit 1 Cei 4R pentru reusita in fidelizare
Module 12 Feedback training Fidelizare. Marketing revitalizant
Unit 1 Evaluare training Fidelizare. Marketing revitalizant
S-ar putea să-ți placă și…

©2021 Egia Platformă cursuri online pentru industria beauty 

 

Suntem aici pentru tine

Dacă ai întrebări sau ai nevoie de informații pe care nu le-ai găsit aici, ne poți contacta.

Se trimit datele

Conectați-vă cu datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Creează cont