Training Online Customer Care

200.00 lei

Descriere

Training Online Customer Care

În cadrul acestui training online Customer Care  descoperi o serie de aspecte importante în definirea și implementarea unei strategii de comunicare eficientă și de impact cu clienții nemulțumiți  și de transformare a acestora în fani ai salonului.

  • modalități eficiente pentru o comunicare profesională și pentru întărirea relației cu clienții
  • tehnici de soluționare a problemelor și de retenție a clienților
  • pași practici pentru gestionarea situațiilor dificile și a reclamațiilor clienților
  • tehnici de comunicare cu diferitele tipologii de clienți

  • angajații care doresc să-și îmbunătățească calitățile de comunicare și relaționare cu clienții salonului
  • angajații care intră în contact direct cu clienții la recepție și pentru cei care interacționează cu clienții la telefon
  • angajații care doresc dezvoltarea relațiilor de lungă durată cu clienții
  • angajații care sunt interesați de perfectionare profesională
Module 1 Customer care este o bună strategie de marketing
Unit 1 De ce este atât de importantă grija față de client
Unit 2 Ce este conceptul de compatibilitate?
Unit 3 Cum poți descoperi cu ușurință cerințele și nevoile clienților
Module 2 Puncte de interacțiune cu clienții salonului
Unit 1 Cum să faci o primă impresie pozitivă cu rezultate de durată
Unit 2 Cum putem îmbunătăți experiența de interacțiune a clienților
Unit 3 Cum gestionezi relația cu clienții salonului
Module 3 Grija față de clienți este precum grădinăritul
Unit 1 Soluții utile pentru gestionarea eficientă a relației cu clienții
Unit 2 Cum putem maximiza impactul și succesul în customer care
Unit 3 Șase principii de bază ale bunelor maniere
Module 4 Diferența dintre a soluționa problemele, respectiv a ridica bariere de comunicare
Unit 1 Tehnici de comunicare cu clienții nemulțumiți
Unit 2 Cum poți gestiona eficient și cu impact reclamațiile și plângerile
Unit 3 Cuvinte pe care ar trebui să nu le folosești niciodată
Module 5 Feedback training online Customer Care
Unit 1 Evaluare training Customer care
Categorie:

©2021 Egia Platformă cursuri online pentru industria beauty 

 

Suntem aici pentru tine

Dacă ai întrebări sau ai nevoie de informații pe care nu le-ai găsit aici, ne poți contacta.

Se trimit datele

Conectați-vă cu datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Creează cont