Training Online Customer Care
400.00 lei
Tehnici valoroase de relaționare și comunicare cu clienții salonului de înfrumusețare
Descriere
Training Online Customer Care
În cadrul acestui training online Customer Care descoperi o serie de aspecte importante în definirea și implementarea unei strategii de comunicare eficientă și de impact cu clienții nemulțumiți și de transformare a acestora în fani ai salonului.
- modalități eficiente pentru o comunicare profesională și pentru întărirea relației cu clienții
- tehnici de soluționare a problemelor și de retenție a clienților
- pași practici pentru gestionarea situațiilor dificile și a reclamațiilor clienților
- tehnici de comunicare cu diferitele tipologii de clienți
- angajații care doresc să-și îmbunătățească calitățile de comunicare și relaționare cu clienții salonului
- angajații care intră în contact direct cu clienții la recepție și pentru cei care interacționează cu clienții la telefon
- angajații care doresc dezvoltarea relațiilor de lungă durată cu clienții
- angajații care sunt interesați de perfectionare profesională
Module 1 | Customer care este o bună strategie de marketing |
Unit 1 | De ce este atât de importantă grija față de client |
Unit 2 | Ce este conceptul de compatibilitate? |
Unit 3 | Cum poți descoperi cu ușurință cerințele și nevoile clienților |
Module 2 | Puncte de interacțiune cu clienții salonului |
Unit 1 | Cum să faci o primă impresie pozitivă cu rezultate de durată |
Unit 2 | Cum putem îmbunătăți experiența de interacțiune a clienților |
Unit 3 | Cum gestionezi relația cu clienții salonului |
Module 3 | Grija față de clienți este precum grădinăritul |
Unit 1 | Soluții utile pentru gestionarea eficientă a relației cu clienții |
Unit 2 | Cum putem maximiza impactul și succesul în customer care |
Unit 3 | Șase principii de bază ale bunelor maniere |
Module 4 | Diferența dintre a soluționa problemele, respectiv a ridica bariere de comunicare |
Unit 1 | Tehnici de comunicare cu clienții nemulțumiți |
Unit 2 | Cum poți gestiona eficient și cu impact reclamațiile și plângerile |
Unit 3 | Cuvinte pe care ar trebui să nu le folosești niciodată |