Obiective pe termen scurt și lung pentru salon

Obiective pe termen scurt și lung pentru salon

O afacere ori se dezvoltă, ori moare. Pentru a se dezvolta trebuie să stabilească obiective pe termen scurt și lung pentru salon , ca parte a planificării sale. Obiectivele se vor stabili în funție de ramura afacerii care se dorește a fi dezvoltată. Vorbim despre: veniturile salonului, îmbunătățirea relației cu clienții, aprecierea și retenția angajaților. Putem aminti și dezvoltarea comunității pe facebook  și creșterea traficului pe site. Adesea, obiectivele pe termen scurt sunt pașii necesari pentru atingerea obiectivelor pe termen lung.

Obiective pe termen scurt și lung pentru salon – Exemplu venituri salon

Un exemplu de obiectiv pe termen lung este „cresterea cu 50% a veniturilor salonului în 2018”. Dacă obiectivul pe termen lung este acela de a dubla veniturile până la sfârșitul anului 2018, un exemplu de obiectiv pe termen scurt este analiza concurenței. Ce fac concurenții? Ce nu fac concurenții? Cum și unde își desfășoară activitatea? Cum își fac promovarea? Care le sunt punctele tari și punctele slabe?

Obiective pe termen scurt și lung pentru salon – Exemplu îmbunătățirea relației cu clienții

În ceea ce privește dezvoltarea relației cu clienții un obiectiv pentru termen lung ar fi obținerea de review-uri pozitive (5* și 4* pe facebook). Pe termen scurt poți introduce un formular de feedback în salon. Nu aștepta ca acel client să plece din salon și apoi, fără argumente și comentarii să îți ofere calificativ 1*.

Obiective pe termen scurt și lung pentru salon – Exemplu aprecierea și retenția angajaților

Aprecierea și retenția angajaților  este un proces continuu. Nu este o activitate izolată, o dată pe an, pentru că așa se face. Aprecierea și retenția angajaților joacă un rol esențial în dezvoltarea afacerii tale. Angajații intră în contact direct cu clienții. Au cele mai multe informații valoroase. Încurajează-le contribuția creativă la îmbunătățirea și dezvoltarea afacerii. Nu oferi recompense anuale pentru realizările angajaților. Oferă recompense și aprecieri pentru realizările lunare!

Obiective pe termen scurt și lung pentru salon – Exemplu creșterea traficului

Am întâlnit manageri de salon care mi-au spus că vor să crească numărul de vizitatori pe site. Am întrebat simplu: câți aveți acum? Uneori nu am primit un răspuns. Sau alteori am primit un răspuns: Nu știm! O cifră pe care nu o cunoști nu ai cum să o crești. Vorbește cu un profesionist despre pașii pe care trebuie să îi faci pentru a monitoriza traficul pe site. Nu te speria dacă nu ai trafic mare de la început. Concentrează-te asupra vizitatorilor actuali și construiește relații durabile cu ei.

Inspirație și generare de oportunități pentru industria de înfrumusețare

Află idei noi de marketing pentru saloane, antreprenoriat, management, dezvoltarea afacerii & more

 

Suntem aici pentru tine

Ne poți scrie un e-mail și îți vom răspunde cât de repede putem.

Se trimit datele

©2018  #StratEGIA dezvoltării afacerii tale!

Egia  - platformă educațională dedicată persoanelor din industria de înfrumusețare

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account