Marketingul relaţional

Marketingul relaţional în industria de înfrumuseţare

Vorbind despre industria de înfrumuseţare trebuie înţeles că marketingul unui serviciu este diferit de marketingul unui produs. În prestarea serviciilor de înfrumuseţare vom pune accent pe experienţa pe care clienţii o trăiesc când ajung în salon. În marketingul relaţional nu trebuie număraţi clienţii care au intrat pentru prima dată în salonul. Importanţi sunt clienţii care repetă această vizită, cei care vin constant. Vânzările repetitive vor creşte cifra de afaceri. În marketingul salonului trebuie să te concentrezi pe menţinerea bunei relaţii cu clienţii şi pe îmbunătăţirea constantă a ceea ce faci.

Marketingul relaţional presupune:

  • Concentrarea pe păstrarea clientului
  • Orientarea spre beneficiile serviciilor
  • Accent sporit pe servirea clientului
  • Contact permanent cu clientul
  • Calitatea este preocuparea întregii echipe

Calitatea este relaţia dintre aşteptările clientului şi ceea ce primeşte. Dacă aşteptările clientului sunt înşelate, el va percepe acel produs ca fiind de proastă calitate. Dacă produsul întrece aşteptările, va fi perceput ca fiind de calitate superioară. Calitatea este percepută diferit de fiecare client în parte. Din acest motiv, clienţii sunt abordaţi ca persoane individuale. 

Marketingul relaţional încearcă să stabilească o relaţie de lungă durată

Marketingul relaţional se ocupă de valoarea corespunzătoare duratei de viaţă a unui client şi preţuieşte clientul fidel. Cheia marketingului relaţional este înţelegerea faptului că întotdeauna clienţii cumpăra un pachet de beneficii, incluzând servirea şi calitatea.

Marketingul relațional este componenta activității de marketing axată pe atragerea, menținerea și intensificarea relațiilor cu clienții. Marketingul relațional se concentrează pe păstrarea clientului în salon, mai degrabă decât pe atragerea acestuia. Se pune accentul pe valoarea de viață a unui client în cadrul salonului, comparativ cu valoarea unei singure vizite.

Scopul marketingului relațional este să creeze relații puternice, chiar emoționale, care să conecteze salonul si echipa acestuia cu clientul. Se vor genera astfel achizitii repetitive. 

O relație pe termen lung necesită oferire de satisfacție consumatorilor. Dacă vrei să te asiguri că baza ta de clienți fideli este satisfăcută, trebuie să monitorizezi acest lucru constant.  Poți face asta prin evaluarea nivelului fidelității și a gradului de satisfacție.

 

Găsești aici un articol despre Marketingul intern in industria de infrumusetare.

Inspirație și generare de oportunități pentru industria de înfrumusețare

Află idei noi de marketing pentru saloane, antreprenoriat, management, dezvoltarea afacerii & more

 

Suntem aici pentru tine

Ne poți scrie un e-mail și îți vom răspunde cât de repede putem.

Se trimit datele

©2019  #StratEGIA dezvoltării afacerii tale!

Egia  - platformă educațională dedicată persoanelor din industria de înfrumusețare

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account