marketing pentru saloane

Marketing pentru saloane prin Facebook

Marketing pentru saloane prin intermediul canalelor de socializare nu mai este opțional. Succesul paginii tale de Facebook ţine de atragerea noilor fani dar şi de menţinerea interacţiunii cu aceştia. Pentru ca utilizatorii să îţi aprecieze şi să îţi urmărească pagina, trebuie să creezi un conţinut de valoare. Este esenţial să te conectezi cu clienţii şi să utilizezi Facebook într-un mod cât mai prietenos atât pentru clienţi cât şi pentru afacere.

Facebook este o bună modalitate de a te conecta cu potenţiali sau actuali clienţi, de a transmite informaţii despre serviciile/produsele oferite, de a consolida brandul şi de a dezvolta loialitatea clienţilor. Facebook îţi oferă modalitatea perfectă de a-ţi face cunoscute serviciile, de a posta poze cu creaţiile unice ale tehnicienilor tăi, pentru a oferi cadouri, a organiza concursuri.

Marketing pentru saloane. 6 sfaturi pentru a-ţi stabili strategia pentru Facebook:

  1. Publică conţinut pentru clienţii tăi. Postările de pe Facebook ar trebui să atragă clienţii şi să-i determine să comunice şi să interacţioneze cu afacerea ta. Conţinutul postat trebuie să fie atrăgător şi interesant şi să fie o sursă de informaţii. Publică poze în ton cu identitatea ta vizuală, cu brandul tău, imagini care să fie în concordanţă cu grupul de vârstă ţintă. Nu posta pentru tine, asigură-te că postezi lucruri de care clientul tău este interesat. Saloanele ar trebui să posteze conţinut cum ar fi sfaturi pentru îngrijirea părului în sezonul rece/cald, sfaturi pentru îngrijirea tenului, ghid de îngrijire călcâie/picioare. Caută să oferi conţinut atrăgător pentru publicul tău.
  2. Scrie mesaje relevante la care clienţii să-şi dorească să interacţioneză fie prin apreciere, distribuire sau chiar comentariu. Un exemplu în acest sens este acela de a scrie ceva de genul „Oficial Sărbătorile de Iarnă au început. Tu cum te-ai pregătit pentru aceste minunate zile?”. Este un început de conversaţie potrivit.
  3. Pune poze, multe poze. Facebook este un bun mijloc de a te face cunoscut vizual prin: poze cu manichiură de sezon, coafuri mirese, coafuri de vara, coafuri pentru evenimente/sărbători. Un text însoţit de poza potrivită atrage mai multe aprecieri/comentarii/distribuiri.
  4. Alternează conţinut cu legătură directă spre brand-ul tău (noutăţi de produse, poze cu produsele/serviciile, articole despre acesta, etc.) cu poze funny, bancuri, evenimente sociale (pe cât se poate de apropiate de brand-ul ce-l reprezinţi). Important e un echilibru între acestea.
  5. Pagina de Facebook a salonului trebuie să fie un mini-site.  Pe pagina de Facebook a salonului tău clienţii trebuie să găsească toate informaţiile utile de care are nevoie: adresa, servicii, fotografii, recenzii.

  6. Oferă cu ajutorul paginii de Facebook premii şi articole promoţionale. În general, oamenii iubesc gratuităţile. Fie că oferi un card cadou de 30 lei sau o reducere de 30% la un pachet de înfrumuseţare, clienţii vor iubi uşurinţa de a intra în posesia promoţiei prin intermediul Facebook-ului. În plus ei îţi pot promova oferta distribuind informaţia şi prietenilor lor. Îţi sugerez concursuri pe baza de comment-uri care îndeamnă la creativitate sau exprimarea părerii personale a clienţilor tăi. Astfel, se creează o interacţiune mai mare pe pagină.Oferă clienţilor Facebook oferte exclusive. Clienţii iubesc să obţină ceva special. Oferă, spre exemplu, 10% reducere dacă îţi distribuie pagina prietenilor săi.

Utilizează Facebook ca instrument cheie de comunicare.

Inspirație și generare de oportunități pentru industria de înfrumusețare

Află idei noi de marketing pentru saloane, antreprenoriat, management, dezvoltarea afacerii & more

 

0 Comentarii

Lasă un răspuns

Suntem aici pentru tine

Ne poți scrie un e-mail și îți vom răspunde cât de repede putem.

Se trimit datele

©2019  #StratEGIA dezvoltării afacerii tale!

Egia  - platformă educațională dedicată persoanelor din industria de înfrumusețare

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account