Industria de înfrumuseţare pune accent pe experiența clientului.

Vorbind despre industria de înfrumuseţare trebuie înţeles că marketingul unui serviciu este diferit de marketingul unui produs. În prestarea serviciilor de înfrumuseţare vom pune accent pe experienţa pe care clienţii o trăiesc când ajung în salon. În urma acţiunilor de marketing nu trebuie număraţi clienţii care au intrat pentru prima dată în salonul. Importanţi sunt clienţii care repetă această vizită, cei care vin constant.

Vânzările repetitive vor creşte cifra de afaceri.

În Industria de înfrumuseţare, in marketingul salonului trebuie să te concentrezi pe menţinerea bunei relaţii cu clienţii şi pe îmbunătăţirea constantă a ceea ce faci.

Marketingul relaţional priveşte clientul că pe o persoană şi încearcă să stabilească o relaţie. Marketingul relaţional se ocupa de valoarea corespunzătoare duratei de viaţă a unui client şi preţuieşte clientul fidel.

 

Industria de înfrumuseţare cuprinde numeroase firme, mari şi mici, aflate în căutarea succesului. Atingerea succesului depinde de mai mulţi factori: strategie competitivă, angajaţii implicaţi, implementarea activităţilor. Saloanele de succes au înţeles că întreaga lor activitate trebuie orientată spre client şi desfăşoară numeroase activităţi de marketing.

Managerii din industria de înfrumuseţare se confrunta cu provocarea marketingului în aceste vremuri imprevizibile.

Puteţi obţine rezultate previzibile în vremuri imprevizibile dacă sunteţi competitiv şi setat pe oportunităţi. Căutaţi metode creative de a rămâne în mintea clienţilor, dezvoltaţi un brand remarcabil şi fiţi lider în domeniul dumneavoastră.

Cea mai bună cale de a vă dezvolta afacerea o reprezintă clienţii activi.

Menţineţi relaţii puternice, şi din moment de deja aveţi o relaţie cu ei, utilizaţi toate oportunităţile de vânzare. Nu subestimaţi puterea marketingului transmis de la om la om. Este puternic, eficient şi ne costisitor.

Cheia marketingului relaţional este înţelegerea faptului că întotdeauna clienţii cumpăra un pachet de beneficii, incluzând servirea şi calitatea.

Clienţii stau în centrul procesului de marketing.

Pentru a reuşi în mediul competiţional, firmele trebuie să se concentreze asupra clientului, câştigând clienţi de la competitori, apoi păstrându-i prin oferirea unei valori mai mari. Si in industria de înfrumuseţare, marketingul sănătos, durabil, cere o analiză amănunţită a clienţilor.

Marketingul este un set de instrumente pe care saloanele le folosesc pentru a ajunge la clienţi şi a păstra relaţii bune cu aceştia. Marketingul este realizat cu scopul satisfaceri cerinţelor, nevoilor şi dorinţelor clienţilor. Marketingul este vital pentru creşterea şi dezvoltarea afacerii şi te ajuta să transformi avantajele serviciilor tale în beneficii pentru clienţi.

Marketingul, mai mult decât orice altă activitate, se ocupa de clienţi. Crearea valorii şi satisfacţiei clientului este noua gândire a marketingului modern. Dacă reuşim să înţelegem nevoile clientului şi să dezvoltăm produse şi servicii care aduc o valoare superioară vom stabilii relaţii de lungă durată cu clienţii.

“Cum pot să am mai mulţi clienţi?”

“Cum pot să îi fac să nu plece la concurenţă?

Acestea sunt cele mai frecvente două întrebări pe care mi le pun de obicei managerii saloanelor de înfrumuseţare.

Clienţii se confruntă cu o multitudine de oferte de produse şi servicii de înfrumuseţare care le promit să le satisfacă nevoile. Ei au nevoie de motive convingătoare pentru a se decide pe oferta dumneavoastră. Din atâtea oferte, de ce să aleagă salonul dumneavoastră?

După mai bine de 15 ani petrecuţi în marketing şi vânzări, am aflat că răspunsul la aceste întrebări este destul de simplu: va trebui să învăţaţi strategii eficiente de marketing.

Ştiu din proprie experienţă – nu întotdeauna plăcută – că acţiunile de marketing pot fi hotărâtoare pentru câştigarea sau pierderea unui client.

Angajaţii din industria de înfrumuseţare se afla mereu sub presiunea concurentei. Întotdeauna există presiunea concurenţei. Fiecare întâlnire cu clientul poate fi un succes sau un dezastru. Concurenta sta la pândă şi este dornică să  primescă noi clienţi.

În special în zilele noastre, într-un mediu orientat către competiţie, saloanele de succes au nevoie de o bună imagine şi de un grad ridicat de notorietate. Este cunoscut faptul că o imagine bună vinde produse, idei şi servicii, câştiga clienţi şi parteneri pe termen lung şi motivează angajaţii.

Inspir oamenii să iși transforme ideile în realitate, sprijin antreprenorii și managerii să iși creeze planuri de acțiune ale afacerii de succes, să le crească vânzările, le ofer energie pentru ca aceștia să atinga scopuri incredibile.

Trăiesc într-o lume a posibilitățiilor, având ca deviză: „ Nu există probleme, sunt doar situații și soluții”. Analizăm situația și apoi decidem care este cea mai bună acțiune de indeplinit.

Iubesc ceea ce fac și mă bucur că am ocazia de a-i sprijini pe oameni să obțină performanțe mai bune, atât profesional, cât și personal. Este minunat să-i ajuți pe oameni să-și realizeze visurile, nu doar să vorbescă despre ele, dar să le și implementeze cu adevarat.

Ecaterina  Milea / Trainer

In industria de înfrumuseţare uitaţi de lucrurile normale. Gândiţi-vă la unele ieşite din comun. Ce i-ar surprinde pe clienţi?

Frumusețea este un element semnificativ în viața noastră. Oamenii, în orice ocazie, au grijă de frumusețea și de aspectul lor. Prin urmare se creează oportunități uriașe, industria serviciilor de îngrijire și înfrumusețare este înfloritoare.

Însă peisajul de afaceri s-a schimbat mult și în industria de înfrumusețare. Nu mai este suficient să avem abilități tehnice, acum, mai mult ca oricând, sunt necesare o viziune și un plan de acțiune pentru a prospera. Trăim într-o lume cu multe opțiuni: multe produse, mulți specialiști in domeniul frumuseții, multe saloane.

Saloanele trebuie să țină pasul cu schimbările dacă vor să supraviețuiască.

Creșterea și diversitatea ofertei în domeniul serviciilor de îngrijire și înfrumusețare, precum și apariția unui nou tip de client, mai informat și mai exigent, obligă companiile să găsească noi modalități de a atrage clienți și de a-i păstra. De-a lungul timpului multe saloane nu și-au asumat riscuri importante în momente critice, nu s-au adaptat schimbărilor și au plătit pentru asta, Unele s-au împiedicat puțin, găsindu-și ulterior direcția, dar foarte multe nu doar au căzut, ci au dispărut.

Amintește-ți în fiecare zi ce caută, ce așteaptă, ce vrea clientul tău de la compania ta. Un produs? Un serviciu? O experiență? Ajutor, sfaturi, îngrijire? Poate le vrea pe toate. Vizualizează-ti clienții. Sunt oameni. Vizualizează anumiți oameni și gândește-te bine la ce urmează să faci pentru ei în ziua respectivă. Totul începe și se termina cu clientul.

Oferă o experiență excepțională clienților actuali si viitori. Fiecare client este unic. Și numai cunoscând cu adevărat clientul poți să îi oferi ceva unic și personalizat. Oferă clienților o experiență care-i face să-și dorească să revină. Succesul tău depinde de clienții mulțumiți și fericiți. Să oferi servicii mediocre nu poate să fie o alegere pentru salonul tău.

 

Experiența „wow” poate să te diferențieze. Insă nu mai poți obține acest lucru prin reviste de specialitate sau o ceașcă de cafea. Acum, o experiență „wow” înseamnă să-i depășești așteptările, să faci ceva diferit, care speri că-l va bucura pe client astfel încât va vorbi despre asta și îl va determina să revină. Nu uita că totul începe și se termina cu clientul.

Află noutăți și informații utile prin abonare la newsletter

Suntem aici pentru tine

Ne poți scrie un e-mail și îți vom răspunde cât de repede putem.

Se trimit datele

©2018  #StratEGIA dezvoltării afacerii tale!

Egia  - platformă educațională dedicată persoanelor din industria de înfrumusețare

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account