Fidelizarea Marketing revitalizant pentru salonul tau

Fidelizarea Marketing revitalizant pentru salonul tau

80 de strategii și tehnici pentru câștigarea fidelitătii clienților

și dezvoltarea relațiilor de lungă durată

Ce vei învăța la cursul Fidelizarea Marketing revitalizant pentru salonul tau

  • vei cunoaște cele 6 elemente din cercul fidelizării clienților
  • vei învăța matricea ABCD și analiza RFS
  • vei învăța să utilizezi tehnici de influențare a așteptărilor clienților
  • vei învăța tehnici de gestionare a situatilor dificile
  • vei învăța cum să trasnformi ultima parte a tranzacției într-una pozitivă și motivantă
  • vei învăța să stăpânești tehnici de recuperare a clienților
  • vei învăța cum să urmărești evoluția comportamentului angajaților față de clienți
  • vei învăța cei 4R pentru un progres continuu în fidelizarea clienților

Descriere curs Fidelizarea Marketing revitalizant pentru salonul tau

 

Adevărul este că angajații din industria serviciilor de înfrumusețare se află mereu sub presiunea concurenței. Fiecare întâlnire cu clientul poate fi un succes sau un dezastru. De fiecare dată când un client ne trece pragul, fie dezvoltăm, fie erodam, o relație. Concurența stă la pandă și este dornică să  primescă noi clienți.

Diferența între a fi un salon mediocru sau unul de top depinde de entuziasmul pe care îl ai pentru a imbunătătii lucrurile, pentru că succesul în fidelizare nu constă în a nu primii nici o reclamație, ci în a reuși să le transformi în oportunităti.

Ideile prezentate în acest curs sunt accesibile și orice membru al echipei salonului le poate folosi pentru a contribui la creșterea performanței afacerii. Dacă dai dovadă de pasiune și energie, dacă îți plac oamenii, dacă îți păsa de  satisfacția pe care o oferi clienților, ai o sansă reală să dezvolți relații durabile cu clienții.

Pentru cine este cursul Fidelizarea Marketing revitalizant pentru salonul tău

  • proprietari de centre de înfrumusețare, managerilor de saloane
  • responsabili de marketing în salon
  • specialiști din industria de înfrumusețare
  • cei care vor să-și dezvolte relații durabile cu clienții
  • cei care sunt interesați de perfecționarea profesională

Cuprins curs

Module 1 Start in Fidelizarea clientilor
Învăţând să vedem procesul fidelizării prin ochii unui client, vom descoperi motivele dominante de cumpărare ale clienţilor şi vom stabilii relaţii durabile cu aceştia. Vom învăţa să culegem informaţii din care să aflăm ce este important pentru client.
Unit 1 Primii pasi in fidelizare
Unit 2 Succesul in programele de fidelizare
Module 2 Identificarea noilor oportunitati
Cu toţii ştim, desigur, că pentru dezvoltarea cifrei de afaceri fidelizarea este ceea ce sunt seminţele pentru o grădină. Dacă nu plantăm seminţe, nu vom avea flori. Şi cu cât plantăm mai multe seminţe, cu atât vom avea mai multe flori. Acelaşi lucru este valabil şi pentru dezvoltarea cifrei de afaceri, pentru satisfacţia clienţilor şi pentru mărirea numărului de bariere de plecare.
Unit 1 Cercul fidelizarii clientilor
Unit 2 Nivelul fidelitatii si gradul de satisfactie
Unit 3 Feedback-ul si gestionarea situatiilor dificile
Module 3 Serviciile bune nu se vand de la sine
Trebuie să recunoaştem că există puţine centre de înfrumuseţare ale căror servicii să se vândă de la sine şi ai căror clienţi să se bată ca să le obţină. În toate celelalte cazuri avem nevoie de o relaţie amiabilă. Stabilirea unei relaţii amiabile începe odată cu primul contact cu clientul şi continuă de-a lungul întregii relaţii de afaceri.
Unit 1 Avantajul durabil si avantajul competitiv
Unit 2 Nu se admite calificativul „satisfacator”
Module 4 Cum sa le oferim clientilor ceea ce isi doresc
Ca să le oferim clienţilor ceea ce ei îşi doresc, trebuie să plasăm nevoile acestora ca prioritate nr. 1 şi să parcurgem următoarele etape: 1. înţelegerea perfectă a clientului 2. canalizarea resurselor spre satisfacţia permanentă a clienţilor 3. bună comunicare în interiorul firmei pentru a genera inovare şi schimbare
Unit 1 Tipologii de clienti
Unit 2 Cerintele clientilor si tehnici de influentare a asteptarilor
Module 5 Evaluarea pozitiei clientului
Adaptarea strategiei la fiecare client este posibilă atunci când firma deţine date şi informaţii despre comportamentul clientului în calitate de cumpărător. Cercetarea pieţei ne va conduce aproape întotdeauna către descoperirea unor segmente de piaţă diferite, în care se vor regăsi cumpărători cu necesităţi diverse.
Unit 1 Cercetarea si segmentarea de piata
Unit 2 Matricea ABCD si Analiza RFS
Unit 3 Migratia clientilor si tehnici de a-i recastiga
Module 6 Pune-te in locul clientului
Schimbările care se produc în lumea afacerilor în ultimii ani au determinat managerii din industria de înfrumuseţare să acorde o atenţie deosebită relaţiei cu clientul. Clienţii reprezintă vectorul principal al afacerii. Viziunea strategică a firmei de succes exprima orientarea către client şi un plan de creare a valorii pentru client. Transformarea planului în realizate se poate face prin cunoaşterea şi satisfacerea nevoilor şi aşteptărilor clienţilor.
Unit 1 Empatia si decizia de cumparare
Unit 2 Caracterul relational si asocierea pozitiva
Module 7 Interactiunea cu clientul
Saloanele de înfrumuseţare constituie, înainte de toate, o experienţă deosebită, pe care clienţii o trăiesc şi vor să o repete cât mai curând. Strategia salonului trebuie concepută în aşa fel încât clientul să revină nu datorită preţului redus, ci datorită atmosferei din salon, a atitudinii prietenoase a personalului şi a calităţii serviciilor oferite.
Unit 1 Optimizarea relatiilor cu clientii
Unit 2 Abordarea clientilor de la intampinare pana la despartire
Unit 3 Mentinerea contactului regulat cu clientul
Unit 4 Actul gratuit
Module 8 De la client potential la client fidel
Principala misiune a furnizorului de servicii de înfrumuseţare este să satisfacă dorinţele şi nevoile clienţilor săi. Acest obiectiv nu poate fi atins decât prin adaptarea ofertei la nevoile clienţilor, dar în acelaşi timp prin prestări de servicii de calitate. Scopul final este fidelizarea clienţilor, dezvoltarea unei relaţii durabile cu clienţii şi presupune abordarea într-o manieră personalizată a consumatorului. Decizia de cumpărare a clientului trebuie să survină că o rezultantă a unui schimb continuu de informaţii între salon şi clientul sau, în care clienţii sunt consideraţi surse de informare.
Unit 1 Cele 4 trepte emotionale care induc fidelitatea clientilor
Unit 2 Castigarea fidelitatii clientilor
Unit 3 Meritocratia clientilor
Unit 4 Tiparul SPIN
Module 9 Faceti-va angajatii fericiti si veti obtine fidelizare
A îmbunătăţi calitatea într-un centru de înfrumuseţare presupune schimbări în obiceiurile, atitudinile, aspiraţiile, în general în modul de a gândi ale personalului, presupune implicarea fiecărui angajat în parte şi o atitudine pozitivă. Cu alte cuvinte, managerii de salon trebuie să creeze un asemenea climat în interior, astfel încât angajaţii care deservesc clienţii să aibă un comportament şi o atitudine pozitive.
Unit 1 Cultura organizationala
Unit 2 Angajatii satisfacuti creeaza clienti satisfacuti
Unit 3 Principii de baza ale bunelor maniere in salon
Unit 4 Efectul WOW
Module 10 Strategii de impact
"Ca să înveţi marketing îţi trebuie o zi. Din nefericire, ca să-l stăpâneşti îţi trebuie o viaţă." Ph. Kotler. Emoţiile sunt cele care stau la baza deciziilor pe care le iau clienţii. Deşi există momente influenţate de logică, emoţiile sunt cele care cântăresc mai mult atunci când vine vorba de luarea deciziilor.
Unit 1 Marketingul motivational
Unit 2 Strategii de impact
Module 11 Cei 4R pentru reusita in fidelizare
Odată ce clientul a făcut o vizită în salonul nostru, ni se oferă o ocazie şi mai importantă, aceea de a face o nouă afacere cu clientul respectiv. Numeroase studii efectuate asupra situaţie actuale din marketing susţin ideea că este mult mai greu şi mai costisitor să-ţi faci un client nou decât să îl păstrezi pe unul satisfăcut. Iată de ce este în interesul nostru că acei clienți pe care îi avem să fie în permanenţă mulţumiţi. Dacă vom duce la bun sfârşit angajamentele şi dacă vom dovedi că serviciile noastre sunt remarcabile, vom obţine şi referinţe şi vom încheia noi afaceri.
Unit 1 Cei 4R pentru reusita in fidelizare

De ce să alegi cursul pe platforma e-learning Egia.ro

  • Proiectăm și livrăm cursuri online de specialitate adaptate industriei de înfrumusețare.
  • Ai libertatea de a accesa conținutul oriunde, oricând și de pe orice dispozitiv conectat la internet.
  • Online e simplu! Înveți în ritmul tău!

Despre Trainer Ecaterina Milea

În cei peste 16 ani în care a avut roluri ce au variat de la reprezentant de vânzări, manager, trainer și antreprenor, Ecaterina Milea a acumulat o experiență valoroasă în ceea ce privește dezvoltarea unei afaceri. Între 2013 – 2015 Ecaterina Milea a susținut programe de training și consultanță pentru lansarea start-up-urilor în mai multe proiecte de dezvoltare, finanțate de UE prin programul POSDRU.

Pe calea antreprenoriatului a pornit în 2009 atunci când a înființat propria firmă de consultanță pentru management și afaceri. Este dezvoltator de programe de training specializate în cadrul platformei e-learning Egia, dedicată industriei beauty.

Pasiunea ei este să folosească ceea ce a învățat pentru a sprijini oamenii să obțină performanțe mai bune. Crede cu tărie în capacitatea fiecărui angajat de a învăța și de a crește.

Testimoniale platforma e-learning Egia

Suntem aici pentru tine

Ne poți scrie un e-mail și îți vom răspunde cât de repede putem.

Se trimit datele

©2018  #StratEGIA dezvoltării afacerii tale!

Egia  - platformă educațională dedicată persoanelor din industria de înfrumusețare

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account