Fidelizarea clienților salonului beauty

Fidelizarea clienților salonului beauty

Nu există nici-o îndoială cu privire la impactul pe care îl are fidelizarea clienților salonului beauty asupra dezvoltării afacerii tale. Pentru a avea succes, salonul trebuie să analizeze nevoile și dorințele clienților săi și să le îndeplinească. Pentru un salon sustenabil și profitabil, voi sublinia mereu importanța satisfacției clienților, retenției și fidelizării acestora.

Satisfacția, retenția și fidelizarea clienților reprezintă instrumente puternice prin care saloanele își pot defini avantaje strategice într-un mediu economic competitiv.

Satisfacția clienților este importantă și are un efect pozitiv asupra rentabilității unui salon beauty. Managerul salonului trebuie să ia în considerare atât consecințele satisfacției clienților, cât și pe cele ale nemulțumirilor clienților. Un client satisfăcut împărtășește experiența sa cu alte 5 persoane. În același timp, un client nemulțumit va împărtăși experiența sa altor 10-12 persoane.

Clienții satisfăcuți formează temelia oricărui salon beauty de succes. Satisfacția poate să fie asociată cu încântarea clientului. Există mulți factori care  influențează satisfacția clienților. Acești factori includ: personalul politicos și prietenos, angajați profesioniști, respectarea programărilor, prețuri competitive, calitatea serviciilor. Satisfacția clienților duce la:

  • vizite repetate în salon
  • creșterea loialității față de salon
  • creșterea numărului de recomandări

Satisfacția clienților este un factor determinant în retenția și fidelizarea clienților.

Prin urmare, saloanele ar trebui să se asigure că nevoile și dorințele fiecărui client sunt satisfăcute. Un salon  care se concentrează exclusiv pe satisfacția clienților riscă să devină un brand nediferențiat.   Menținerea pe termen lung a clienților într-un mediu competitiv  cere ca salonul de înfrumusețare să depășească  simpla satisfacție de bază. Salonul va  căuta modalităti de a stabili legăturile de loialitate care vor ajuta la atenuarea atacului saloanelor concurente.

 

Fidelizarea clienților salonului beauty este un obiectiv de marketing de bază al saloanelor de succes.  Acțiunile strategice pentru construirea unei baze de clienți loiali sunt: concentrarea pe clienții cheie, generarea proactivă a nivelului ridicat de satisfacere a clientului cu fiecare interacțiune directă și indirectă cu salonul, anticiparea nevoile clienților și construirea de  legături mai strânse cu clienții.

Fidelizarea clienților salonului beauty nu este opțională: este singura modalitate de construire a unui avantaj competitiv durabil.

Te-ar mai putea interesa și 9 motive întemeiate pentru fidelizarea clienţilor.

Inspirație și generare de oportunități pentru industria de înfrumusețare

Află idei noi de marketing pentru saloane, antreprenoriat, management, dezvoltarea afacerii & more

 

Suntem aici pentru tine

Ne poți scrie un e-mail și îți vom răspunde cât de repede putem.

Se trimit datele

©2018  #StratEGIA dezvoltării afacerii tale!

Egia  - platformă educațională dedicată persoanelor din industria de înfrumusețare

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account