Elemente esențiale pentru site

Elemente esențiale pentru site

Ca și în cazul altor achiziții, clienții încep prin căutarea online. Așadar prezența online nu mai este opțională. Dacă nu ai un site pentru salonul tău este momentul să nu mai amâni.

Un site are la dispoziție 20-30 secunde ca să transmită mesajul. Conținutul site-ului trebuie să fie actualizat pentru a atrage clienți. Structura trebuie să fie flexibilă, simplă. Navigarea pe site trebuie să fie intuitivă.

Elemente esențiale pentru site

Pagina de start

Pagina de start  este prima impresie pe care vizitatorii și-o fac despre afacerea ta. Prima pagină ar trebui să comunice clar imaginea de brand a salonului tău.  Vei descrie ce face afacerea ta și de ce ar fi interesat un client să te aleagă. Ce te diferențiază?

Există mai multe moduri creative să-ți construiești prima pagină. Pe site trebuie să se regăsească câteva elemente: logo-ul, o scurtă descriere a afacerii și un meniu de navigare. Meniul de navigare  direcționează vizitatorii către alte pagini importante de pe site. Pagini importante și necesare pentru site-ul tău sunt: echipa, servicii și prețuri, galerie imagini, blog, contact. În plus, poți oferi și posibilitatea de programări online.

Pagina  “Despre noi”

Pagina “despre noi” trebuie să comunice vizitatorilor cine se află în spatele site-ului și cu ce se ocupă acesta. Această pagină poate include mărturiile clienților și poveștile de succes ale salonului. Realizarea în mod corect a paginii “Despre noi” poate da brandului o personalitate aparte, mai ales dacă se folosesc fotografii sugestive.

Pagina “Echipă”

Clienții vor să știe cine sunt profesioniștii salonului. Pe lângă poza lor, poți oferi și o scurtă descriere a acestora. Sunt importante și transmit încredere, diplomele obținute, participările le diverse workshop-uri sau seminarii în domeniu.

Pagina “Servicii și prețuri”

Include toate serviciile pe care le oferă salonul tău. Poți menționa și pachetele de servicii și promoțiile oferite ocazional. Prețurile le vei actualiza de fiecare dată când este nevoie. Pagina de servicii și prețuri nu ar trebui să descrie și procedurile. Aceste lucruri le poți detalia pe altă pagină pentru a nu îngreuna vizita clienților. Dacă potențialul client vrea doar să îți vadă prețurile, el nu va sta foarte mult să le caute. Dacă nu îi sunt la îndemână informațiile va părăsi site-ul.

Pagina de contact

Datele de contact ale unui salon de înfrumusețare nu au voie să lipsească de pe site.  Site-ul salonului tău trebuie să ofere clientului potențial posibilitatea de a lua legătura  prin telefon și  e-mail.  Site-ul trebuie să includă și  informațiile necesare privind adresa salonul. Poți include și o hartă sau informații despre cum se poate ajunge în zonă.

Despre blog poți citi mai multe informații aici.

Realizarea unui site pentru salonul tău trebuie să fie un pas în construirea prezenței online. Internetul îți oferă mult mai multe oportunități pentru dezvoltarea brandului tău.

Inspirație și generare de oportunități pentru industria de înfrumusețare

Află idei noi de marketing pentru saloane, antreprenoriat, management, dezvoltarea afacerii & more

 

Suntem aici pentru tine

Ne poți scrie un e-mail și îți vom răspunde cât de repede putem.

Se trimit datele

©2018  #StratEGIA dezvoltării afacerii tale!

Egia  - platformă educațională dedicată persoanelor din industria de înfrumusețare

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account