dezvoltarea relatiilor de lunga durata cu clientii salonului

Dezvoltarea relatiilor de lunga durata cu clientii salonului prin actiuni de marketing – maraton sau sprint?

Săptămâna trecută, intr-o sedinta de consultanta despre dezvoltarea relatiilor de lunga durata cu clientii salonului, vorbeam cu un proprietar de salon de înfrumuseţare din Valcea. Acesta imi povestea despre o campanie desfăşurată pe facebook. A fost surprins ca cea mai recentă promoţie desfăşurată pe facebook nu a adus o avalanşă de telefoane şi de programări la salon. N-a avut succes!

Toţi managerii de salon vor afaceri de succes.  Si vor ca fiecare acţiune de marketing să trimită cât mai mulţi clienţi in salon si sa duca la dezvoltarea relatiilor de lunga durata cu clientii salonului. Faci şi tu această greşeală în activităţile de marketing ale salonului? Aştepţi rezultate imediate şi, eventual, fantastice?

Marketingul nu este o formulă magică.

Iar acţiunile de marketing, de cele mai multe ori izolate, nu vor aduce rezultate care să îţi taie respiraţia. Indiferent cât de mult am vrea, nu există o formulă magică pentru a-i opri pe clienţi să aleagă serviciile concurenţei. Evident nici pentru a ne creştem cifra de afaceri prin acţiuni izolate de marketing.

Ideea pe care vreau să v-o transmit este destul de simplă: Marketingul trebuie privit ca un maraton. Marketingul nu este un sprint!

Saloanele de succes au înţeles acest lucru: acţiunile de marketing nu se fac doar din când în când. Marketingul, privit ca un maraton, este  cheia atragerii cu succes a clienților în salon, păstrarea loialității și obținerea unui profit sănătos. Din păcate, prea mulți proprietari consideră că o singură acţiune de marketing va da peste cap activitatea din salon şi telefonul va suna fără oprire.

Sigur ai auzit că pentru a ajunge la succes nu poţi folosi liftul. Trebuie să urci treaptă cu treaptă. Acelaşi lucru îl pot spune şi despre acţiunile de marketing pentru a atrage clienţii în salonului tău si pentru dezvoltarea relaţiilor de lungă durată cu clienţii salonului.

Alege astăzi să implementezi acţiunile de marketing care consideri că pot schimba lucrurile, alte acţiuni mâine şi în zilele următoare. Orice schimbare începe de undeva, cu paşi mici. Nu peste multă vreme vei realiza că toţi aceşti paşi mărunţi făcuţi în marketingul salonului te-au condus către dezvoltarea relaţiilor de lungă durată cu clienţii salonului.

Dezvoltarea relatiilor de lunga durata cu clientii salonului se face in timp.

Este o greșeală să te grăbeşti! Marketingul salonului de înfrumuseţare trebuie să semene mai întâi semințele unei relații cu potențialii clienți. Și apoi trebuie să dezvolte această relație în timp.

Ca un alergător de maraton, ai nevoie de rezistență, perseverență și tenacitate atunci când este vorba de dezvoltarea relatiilor de lunga durata cu clientii salonului.

 

 

Inspirație și generare de oportunități pentru industria de înfrumusețare

Află idei noi de marketing pentru saloane, antreprenoriat, management, dezvoltarea afacerii & more

 

Suntem aici pentru tine

Ne poți scrie un e-mail și îți vom răspunde cât de repede putem.

Se trimit datele

©2019  #StratEGIA dezvoltării afacerii tale!

Egia  - platformă educațională dedicată persoanelor din industria de înfrumusețare

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account