Cum să atragi și să păstrezi clienții în salon

Cum să atragi și să păstrezi clienții în salon

Indiferent dacă ești angajat în industria beauty, antreprenor sau liber profesionist te întrebi cum să atragi și să păstrezi clienții în salon. Construirea unei clientele puternice este esențială pentru a te dezvolta. Dacă reușești să ai clienți fideli, care repetă vizita în salon, îți vei asigura un flux constant de venit. Construirea clientelei necesită timp și răbdare.

Revenim la întrebarea: Cum să atragi și să păstrezi clienții în salon?

Sunt câteva acțiuni care te pot ajuta să atragi și să păstrezi clienții în salon.

Scrie articole pe blog

Construirea unui blog te poate ajuta să construiești credibilitatea. Blogul te ajută să atragi atenția potențialilor clienți. Folosește blogul pentru a oferi cititorilor idei pentru îngrijire și întreținere păr, tendințe, culori la modă. Promovează blogul pe cărțile de vizită și în rețelele sociale. Este utilă în atragerea clienților în salon și publicarea de articole pe alte bloguri. Poți scrie articole pe bloguri de nuntă, modă, machiaj, lifestyle.

Blogul este un instrument de comunicare. În marketing, blogul și-a dovedit importanța strategică  în promovarea brandului. Încearcă să faci un profil al clientului salonului tău. Scrie pe blog pentru el. Scrie fiecare articol pe blog ca și cum ai vorbi unui prieten. Oferă-i informații despre subiectele care îl interesează. Poți de asemenea să îți promovezi produsele și serviciile. Blogul te ajută să îți dezvolți credibilitatea și vizibilitatea brandului.

Utilizează rețelele sociale

Stabilește pe ce platforme social media vrei să comunici. Unde se află clienții tăi? Experimentează diferite abordări și fă pași mici la început. Sfaturile și ponturile sunt extrem de căutate în industria beauty.

Social media te poate ajuta în atragerea de clienți potențiali. Este bine să utilizezi mai multe rețele sociale. Atunci când postezi pe facebook nu uita să incluzi un link către site-ul tău. Postează sfaturi și diferite poze cu clienții salonului tău.

Reputația în social media poate fi o experiență pozitivă, care atrage clienți. Lucrurile se  pot înrăutăți rapid. Se poate  transforma  în  coșmar pentru salonul  dacă mai   multe persoane fac aprecieri negative.

Trimite clienților newsletter

Marketingul prin e-mail  te ajută să  păstrezi clienții activi.  În funcție de informațiile transmise poți trimite lunar sau săptămanal.  În fiecare mail poți ruga cititorii  să distribuie informațiile  prietenilor. Oferă pe site posibilitatea de abonare la newsletter.

Blogul, rețelele sociale și  newsletter-ul trebuie  ofere informație valoroasă. Să îi ajute pe clienții actuali  și potențiali în luarea unei decizii favorabile salonului .

Inspirație și generare de oportunități pentru industria de înfrumusețare

Află idei noi de marketing pentru saloane, antreprenoriat, management, dezvoltarea afacerii & more

 

Suntem aici pentru tine

Ne poți scrie un e-mail și îți vom răspunde cât de repede putem.

Se trimit datele

©2018  #StratEGIA dezvoltării afacerii tale!

Egia  - platformă educațională dedicată persoanelor din industria de înfrumusețare

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account